Heikko vointi, mmutta sisulla etiäpäinuli uli uli,,,mitä mies???? On ollunna ihan hirmu ikävä ja huoli???? Miten ja kuinka voit?????
Heikko vointi, mmutta sisulla etiäpäinuli uli uli,,,mitä mies???? On ollunna ihan hirmu ikävä ja huoli???? Miten ja kuinka voit?????
En siis tykänny tosta lauseen ekasta osiosta vaan siitä jälkimmäisestä.Heikko vointi, mmutta sisulla etiäpäin
Halaus kiva kun tulitHeikko vointi, mmutta sisulla etiäpäin
Jep, hunaja on hyvää mutta tahmaa & sotkee pahastivoi mun kanssa!!
Ekaks kermavaahto.
Nyt hunaja!! Mä oon puseroa ja hiuksia myöten tossa tahmassa!! Se kyllä on tosi juoksevassa muodossa ja varovasti oon yrittäny laittaa tohon juomaan mutta näemmä oon onnistunu sotkemaan mukin kyljet sillä ja ittenikin......
Mutta on se hyvää ...
Sie ?tiedän yhden toisenkin tyypin joka ei osaa yleensä syödä itteensä sotkematta.
ehämmää syödessäni sotke vaan se on toi kermavaahdon tekeminen...tiedän yhden toisenkin tyypin joka ei osaa yleensä syödä itteensä sotkematta.
Älä anna periks sitte ollenkaan!!!Heikko vointi, mmutta sisulla etiäpäin
...että parhaillaan oot itekin lähmässä yltäpäältäJep, hunaja on hyvää mutta tahmaa & sotkee pahasti
Ei mulla tietenkään oo kokemusta
Joo,hiuksissa & tissivälissä...että parhaillaan oot itekin lähmässä yltäpäältä
Toi on nyt turhan juoksevaa toi hunaja, valuu ihan holtittomana...
Juu,nätisti viikataan & kaappiin jep jep"Stalkkasin" jotain naapuritalon äijää, joka kävi nukkumaan. Oli verhot senverran auki ja valot päällä. Samanlailla se visko vaatteita riisuessaan jonnekin, kuin minäkin, ei viikannut nätistI (kuten varmaan kaikki ketjulaiset aina viikkaa).
Sympaattista. Tuli lämmin tunne sydänalaan.
Mitä ihmettä oot kokkaillut, ei täytekakkuunkaan yleensä hunajaa laiteta.voi mun kanssa!!
Ekaks kermavaahto.
Nyt hunaja!! Mä oon puseroa ja hiuksia myöten tossa tahmassa!! Se kyllä on tosi juoksevassa muodossa ja varovasti oon yrittäny laittaa tohon juomaan mutta näemmä oon onnistunu sotkemaan mukin kyljet sillä ja ittenikin......
Mutta on se hyvää ...
Mutta lämpimän juomaan kyllä. Niinku teehen.Mitä ihmettä oot kokkaillut, ei täytekakkuunkaan yleensä hunajaa laiteta.
Kai. hÄH häh.
kuka uskoo että sä siinä mitään vaatteita tuijotit."Stalkkasin" jotain naapuritalon äijää, joka kävi nukkumaan. Oli verhot senverran auki ja valot päällä. Samanlailla se visko vaatteita riisuessaan jonnekin, kuin minäkin, ei viikannut nätistI (kuten varmaan kaikki ketjulaiset aina viikkaa).
Onneks olkoon. Normaali kuolevainen oot"Stalkkasin" jotain naapuritalon äijää, joka kävi nukkumaan. Oli verhot senverran auki ja valot päällä. Samanlailla se visko vaatteita riisuessaan jonnekin, kuin minäkin, ei viikannut nätistI (kuten varmaan kaikki ketjulaiset aina viikkaa).
Oot kyllä ihan ihanana ;D"Stalkkasin" jotain naapuritalon äijää, joka kävi nukkumaan. Oli verhot senverran auki ja valot päällä. Samanlailla se visko vaatteita riisuessaan jonnekin, kuin minäkin, ei viikannut nätistI (kuten varmaan kaikki ketjulaiset aina viikkaa).