Nyt otti jo ekan oljenkorren.Kuka uskaltaa haastaa minut ja Kisun tässä kavalassa, mutta ah niin mielenkiintoisessa kisassa, häh ja mitä ihmettä täh?
Nyt otti jo ekan oljenkorren.Kuka uskaltaa haastaa minut ja Kisun tässä kavalassa, mutta ah niin mielenkiintoisessa kisassa, häh ja mitä ihmettä täh?
Hakataan se mokoma!Nyt otti jo ekan oljenkorren.
Ei, tiputetaan kermavaahtoon.Hakataan se mokoma!
No höh ja pöh nyt taas...kuume ei oo kiva juttuDodih!
Mimmoset flänägänit ja tunikapikkarihiprakat täsä nyt pitäs kiskoo kun se herkes heruttamaan mulle kuumettaki hätäh?!:batefoot:
Ja veikkaan että huomenna on riemu rajatonta kun oonki hiljasta hilmaa...
Kuumetta. Voi rähmä.Dodih!
Mimmoset flänägänit ja tunikapikkarihiprakat täsä nyt pitäs kiskoo kun se herkes heruttamaan mulle kuumettaki hätäh?!:batefoot:
Ja veikkaan että huomenna on riemu rajatonta kun oonki hiljasta hilmaa...
Himmeli!! Ne tekee himmeliä!!Nyt otti jo ekan oljenkorren.
Jotku viisaathan sanoo että se on hyvästä kun se kuume ajaa niitä pöpöläisiä hitoksiin... Entistä pöhkömmäks vaan meen eli pukkaa ympäristökatastrofia!No höh ja pöh nyt taas...kuume ei oo kiva juttu
Ei oo silmätulehdusta.Kuumetta. Voi rähmä.
Mistään himmelistä ollunna kyse, elä yhtään siellä yritä niin kertaHimmeli!! Ne tekee himmeliä!!
Awww...joulututtaa
räplää rauhassaOn mulla tunne tää, että joku täällä räplää....
Mää en kato sitä vaan kuuntelen sujuvasti toffosen selostusta ja siellä vinkattiin niin joten olkeepaskuulkeepas nyt siellä!Mistään himmelistä ollunna kyse, elä yhtään siellä yritä niin kerta
Asijantuntija saapui!räplää rauhassa
Mie en oo räpläämisen asijantuntija Se taitaa olla rättisAsijantuntija saapui!
Kuiteski hinkkaat ittees verhoihinMie en oo räpläämisen asijantuntija Se taitaa olla rättis
Nääh. Rättis on överimasterchefsormeilija.Mie en oo räpläämisen asijantuntija Se taitaa olla rättis
!!!!Kuiteski hinkkaat ittees verhoihin
Unikuvia*pus*Töllö time, öitä!
Sälekaihtimet!!!!
Mitkäs verhot siellä on menossa?
" henkäilee järkyttyneenä " Ennnn ikunaKuiteski hinkkaat ittees verhoihin
Sälekaihtimet juutuin kiinni
...siellä ammutaan kovilla...Sälekaihtimet
uli uli uli,,,mitä mies???? On ollunna ihan hirmu ikävä ja huoli???? Miten ja kuinka voit?????Kuiteski hinkkaat ittees verhoihin