hilijaa siellä...Sitten tuut taas tänne kermavaahot hiuksilla ihmettelemään että ''Miksi minä, miksi aina minä?''
Mitäs mä sanoin...ja tasantarkkaan ens kerralla!!#%%$_?;/!=%×
Surrautapärräyttelen vaahdot ilman puseroa. Ja ulkona.
Nyt ei ollunna edes häiriötekijöitäkään vaan ihaite kato kun piti säätää taas....aaaargh!!
En tee ennää ikinä!
Et mitään!Mitäs mä sanoin
*nauttii jälkiviisaudessaan jälkiviisaudestaan*
Riivattu? No kutsu nyt hyvänen aika manaaja tai ghostbusters paikalle!!!Et mitään!
Onhan tää nyt ihan hiivattia! Toi päristin on riivattu! Siis mä tasan tarkkaan osaan sillä himputin käsivispilällä vaahdottaa ihan kohtuu nätistikin mutta nopeestisukkelasti kun aattelen tehdä ja tartun tohon sähköhelevettiin niin...!!
Saavat seuraavalla keralla tehä ite!
Eikö tuo taija hyvästi riittää että täällä yks manaaja on jo paikalla ja joku imurinkannattelija hä...?Riivattu? No kutsu nyt hyvänen aika manaaja tai ghostbusters paikalle!!!
Laitan siihen sopivan biisun sulle, että pääset aitoon tunnelmaan::
eli sun pitää kutsua @poika taiiii imureita suorastaan rakastava Rättis paikalleEikö tuo taija hyvästi riittää että täällä yks manaaja on jo paikalla ja joku imurinkannattelija hä...?
Pojan haukku varmaan oiskin oivallinen siivousapuri kun vöyhöttäs töpselinsä ja kielensä kans tehden putsaa jälkeä mutta....imurin mä piilotan Rättikseltä jemmapaikkaaneli sun pitää kutsua @poika taiiii imureita suorastaan rakastava Rättis paikalle
Uuuu kermavaahtoo joka paikasMä en oo vissiin tälle päivälle tarpeeks siivoillu...
Lupauduin tekeen rahkaa
Se tietää kermavaahtoa...
Uuuu kermavaahtoo joka paikas
Rahka on hyvvee.
Jäikö sitä kermaa yhtään rahkaan vai onkos kaikki kattisen hiuksissa & ympäriämpäri keittiötä ?
oikeesti nyt sun rahkojes kanssa taas luin ton biisun nimenkin ihan mettään ja ihmettelin minkä yön biisin nimi muka on: Päivänsäde ja Rahkiainen
Piänpä suunioikeesti nyt sun rahkojes kanssa taas luin ton biisun nimenkin ihan mettään ja ihmettelin minkä yön biisin nimi muka on: Päivänsäde ja Rahkiainen
juuh
..ja tiiäkkö että kun se kermavaahto roiskuu päälles niin siihen puseroon - vaikka kuinka kipität kaameeta vauhtia kylppäriin laittamaan sen likoamaan, niin - jää ne kermanrasvaiset piskut...muistoksi
Rahka on hyvää kun laittaa kunnolla marjoja
...ja on se kermavaahtokin
Hyvä
Jäi.
Kyllä kiitos, kyllä minä haluan.Haluatko miljönääriksi