..täällä on yhä joka päivä jotain siivouspäivää, varsinkin eteisessä mikä on varmaan jonkun pyörremyrskyn syntypisteTsih.
Siivouspäivä, eli tacopaistosta ja kylmää olutta.
Ihana sävel tuossa viisussa ja sanat!
Siivosko haukkukin?Tsih.
Siivouspäivä, eli tacopaistosta ja kylmää olutta.
Mä tykkään siitä myös, toimii ihan instrumentaaliversionakin.Ihana sävel tuossa viisussa ja sanat!
Sellanen sopivan melankoolinenMä tykkään siitä myös, toimii ihan instrumentaaliversionakin.
Hui, onneks ei sattunut mitään!!Meinasin sitten ajaa peurakolarin.Vittu että säikähdin ja nyt on sitten säikähdyksestä lauennu migreenin.Perässä tuli vielä auto mut onneks ei ajanu perseeseen kun ihan täysillä jarrutin siihen ykskaks.Hilkulla oli mut niin mä kuin myös kaara on ehjinä.
No huh! Onneks tosiaan säikähdyksellä selvisit!Meinasin sitten ajaa peurakolarin.Vittu että säikähdin ja nyt on sitten säikähdyksestä lauennu migreenin.Perässä tuli vielä auto mut onneks ei ajanu perseeseen kun ihan täysillä jarrutin siihen ykskaks.Hilkulla oli mut niin mä kuin myös kaara on ehjinä.
Täällä meillä niitä peurakolareita meinaa ajaa muutaman joka päivä.Meinasin sitten ajaa peurakolarin.Vittu että säikähdin ja nyt on sitten säikähdyksestä lauennu migreenin.Perässä tuli vielä auto mut onneks ei ajanu perseeseen kun ihan täysillä jarrutin siihen ykskaks.Hilkulla oli mut niin mä kuin myös kaara on ehjinä.
Hyvin roikkui imurin putkessaSiivosko haukkukin?
Koetat rauhottua siellä ja mahdollisuuksien mukaan olla sen kummemmin enää ajattelematta tilannetta.No onneks.Säikähdin vaan sen verran että tuli toi migreeni.
Onhan mullakin tos työmatkalla niitä mut ei oo kyllä noin lähelle tainnu kertaakaan tullu.Se niinku melkeen katto auton ikkunasta sisälle.Pönötti siinä ja toljotti.Täällä meillä niitä peurakolareita meinaa ajaa muutaman joka päivä.
Mut hyvä et selvisit osumitta.
Mullakin tulee joskus pää ihan törkeen kipeeks jos säikähän pahasti...No onneks.Säikähdin vaan sen verran että tuli toi migreeni.
Tänne kuuluu aina hyvää. Hiukan töitä ja sopivasti vapaata.Onhan mullakin tos työmatkalla niitä mut ei oo kyllä noin lähelle tainnu kertaakaan tullu.Se niinku melkeen katto auton ikkunasta sisälle.Pönötti siinä ja toljotti.
Mut heiiii! Mitä sulle kuuluu? Ei olla täälläkään kai oltu hetkeen samaan aikaan.Vai ollaanko....kun en muista.
jaa ihan kii?Hyvin roikkui imurin putkessa
Hiukan,nii varmaanTänne kuuluu aina hyvää. Hiukan töitä ja sopivasti vapaata.