The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsih.
Siivouspäivä, eli tacopaistosta ja kylmää olutta.
..täällä on yhä joka päivä jotain siivouspäivää:D, varsinkin eteisessä mikä on varmaan jonkun pyörremyrskyn syntypiste:cautious::notworthy:

Tai Bermudan kolmio.

Hanskat, pipot yms häviää jonnekin sen siliän tein vaikka jokaiselle on ihan oma iso korinsa käytettäviksi.. Mutta tylsäähän kait se olis. Että heti löytäis etsimänsä.

Hepulikohtaukset ja häsläämiset vaan kunniaan (y)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Meinasin sitten ajaa peurakolarin.Vittu että säikähdin ja nyt on sitten säikähdyksestä lauennu migreenin.Perässä tuli vielä auto mut onneks ei ajanu perseeseen kun ihan täysillä jarrutin siihen ykskaks.Hilkulla oli mut niin mä kuin myös kaara on ehjinä.
 
Olihan muuten väkeä liikenteessä! Ja yrmykiukkusiakin:cautious:...todellakin on joulukuu menossa:D

Onneks ei mua ja rimpressaa haitannu niin ollenkaan, ihan rauhassa saatiin pulista ja kikatella ja ihastella ja hipellellä tavaroita ja huokailla kaiken kauniin perään :)... Ja - reissu oli menestyksekäs! Saatiin juuri ne mitkä olivatkin puutoslistalla(y)

Ja kassalta napattiin kummatkin aimoannos hyvää mieltä lisää :) - kummasti vaan tuntuu kivalta kun kassapoika toivotteli hyvät viikonloput!

Kotimatkalla ihasteltiin kauniita lumisia maisemia:love:...
 
Meinasin sitten ajaa peurakolarin.Vittu että säikähdin ja nyt on sitten säikähdyksestä lauennu migreenin.Perässä tuli vielä auto mut onneks ei ajanu perseeseen kun ihan täysillä jarrutin siihen ykskaks.Hilkulla oli mut niin mä kuin myös kaara on ehjinä.
Täällä meillä niitä peurakolareita meinaa ajaa muutaman joka päivä.
Mut hyvä et selvisit osumitta.
 
Täällä meillä niitä peurakolareita meinaa ajaa muutaman joka päivä.
Mut hyvä et selvisit osumitta.
Onhan mullakin tos työmatkalla niitä mut ei oo kyllä noin lähelle tainnu kertaakaan tullu.Se niinku melkeen katto auton ikkunasta sisälle.Pönötti siinä ja toljotti.

Mut heiiii! Mitä sulle kuuluu? Ei olla täälläkään kai oltu hetkeen samaan aikaan.Vai ollaanko..o_O..kun en muista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä