The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Äitee halus siihen salasanan joka onnistuneesti saatiin ettei sen puhelimeen pääse muut.Mut sitten ei saatu sitä enää pois kun oltais testattu et jos sen haluu pois et miten sit tehdään mut ei onnistunu.mietin vaan et eikai mikään älyluuri nyt voi sellanen olla ettei siitä saa salasanaa tai vastaavaa enää pois?
Ei siis kyse pin-koodista vaan siitä koodista(tässä tapauksessa siis salasana) jolla pääsee alkunäyttöön.
Onnistuisko näin?

Asetukset -> Lukitusnäyttö ja suojaus -> Näytön lukituksen tyyppi -> vahvista pin koodi -> Ei mitään
 
Älyluurit ovat älyttömiä.
Tätä määkin oon täällä yrittäny näille viisaimmilleni sanoa*hihkuu* sillä menestyksellä että täällä on kolmikko huonovointisina kaikesta silmienpyörittelystä sekä siitä että " ei tää yhteiskunta nyt, äiti, vaan toimi niin että jäädytään sinne esihistorialliseen aikaan vaan on oikeesti mentävä eteenpäin ja nopeesti...daa!!"...:oops::barefoot:


Työpaikallakin väki tosin huokailee ja syvään kun ne näkee mun kännykän:unsure:....muttakunsenyvaanonihasairaantoimivajaäärimmäisenkestävänkäteväkapula!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Tiiäkö...mä niin tasantarkkaan oon onnesta överinä kunhan saan tämän päivän paketoitua ja talon hiljaseksi ja nää apin...lapsukaiset unikuville :):love:



...meillä taitaa olla ihaväärä tämän joulun hittituote:cautious:...se helekatin tonttuovi...se on liian iso ja siitä kulkee ainakin neljä melekosta tonttua:oops::barefoot:....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä