Uskallanko... ? uskallan.Ukkokulta oli saalistanut perheelle ruokaa eli oli hauki paistettuna ja pottumuusi tehtynä kun tulin töistä
No en. Itsesuojeluvaisto se on minullakin.
Viimeksi muokattu:
Uskallanko... ? uskallan.Ukkokulta oli saalistanut perheelle ruokaa eli oli hauki paistettuna ja pottumuusi tehtynä kun tulin töistä
Nukkuuko sinun pippeli nytten?Pitsaa ja walking dead, ahh
Örr örr
Toisin kuin sinun minun ei ole pippelini puolesta vielä tarvinnut pelätä.Nukkuuko sinun pippeli nytten?
Mitenkä arvon herran pippeli liittyy herra Rätin pippeliin?Toisin kuin sinun minun ei ole pippelini puolesta vielä tarvinnut pelätä.
Oisit paheksunut koska haukiparka oli elävä olento jonka oikeuksia rikottiin ja varmaan myös perunat kärsi keitettäessä?Uskallanko... ? uskallan.
No en. Itsesuojeluvaisto se on minullakin.
Sinua en sääli kun tiriset uunissani.Oisit paheksunut koska haukiparka oli elävä olento jonka oikeuksia rikottiin ja varmaan myös perunat kärsi keitettäessä?
Menikö arvaus ihan pieleen?
Oomminä vähä ollunnna tuhma, ennoo sijannu petiäni enkä syöny vihanneksia.Päivää kettinkiin.
Alkaa olla pikkujouluaika niin pikkujoulupukin pitää kysyä, että onkos täällä tuhmia naisia?
Pukki tahtoo päästä rankaisemaan?Päivää kettinkiin.
Alkaa olla pikkujouluaika niin pikkujoulupukin pitää kysyä, että onkos täällä tuhmia naisia?
Aina pitää vähän olla.Päivää kettinkiin.
Jos on sillai sopivasti tuhmeliini niin ei siitä pidä rankaista vaan palkita.Pukki tahtoo päästä rankaisemaan?
Mundokahvin sivulta löysin kuvan...kukkivasta kahvista. Taidanpa vaihtaa mullat omiin puskiin heti uudenkuun jälkeen. Mun kahvit eivät ole kertaakaan kukkineet vielä...Heippa muruset
Huh onneksi kotona ja saa vähän levätä.
Töiden jälkeen piti käyvä eka ärrältä hakemassa ilmainen suklaalevy ( pipari ) sitten lemmikkikauppaan,lidliin ja prismalle.Ostin lidlistä kahvimyllyn,prismasta Mondon kahvipapuja.
Millasia mahtaa olla lidlin kahvipavut ?
Kahvia ja piparisuklaata
Mäpäs olen ollut tänään tosi kilttiPäivää
Oltu sopivasti tuhma.
Mutta silleen yleisesti. Ei vain tänään.Mäpäs olen ollut tänään tosi kiltti
Mä oon aina kilttiMutta silleen yleisesti. Ei vain tänään.
Mä en ole.Mä oon aina kiltti
Selkään sietäsitte saada koko kööri