Ellullapa on ikioma faniketju!örp...
Ellullapa on ikioma faniketju!örp...
Onnistuisko näin?Äitee halus siihen salasanan joka onnistuneesti saatiin ettei sen puhelimeen pääse muut.Mut sitten ei saatu sitä enää pois kun oltais testattu et jos sen haluu pois et miten sit tehdään mut ei onnistunu.mietin vaan et eikai mikään älyluuri nyt voi sellanen olla ettei siitä saa salasanaa tai vastaavaa enää pois?
Ei siis kyse pin-koodista vaan siitä koodista(tässä tapauksessa siis salasana) jolla pääsee alkunäyttöön.
Ellullapa on ikioma faniketju!
Tätä määkin oon täällä yrittäny näille viisaimmilleni sanoa*hihkuu* sillä menestyksellä että täällä on kolmikko huonovointisina kaikesta silmienpyörittelystä sekä siitä että " ei tää yhteiskunta nyt, äiti, vaan toimi niin että jäädytään sinne esihistorialliseen aikaan vaan on oikeesti mentävä eteenpäin ja nopeesti...daa!!"...Älyluurit ovat älyttömiä.
En tiedä. Täällä oli normaali päivä.Ei kelpaa köyhän anti rikkaan kakaralle.
Onkohan tänään joku erikois päivä, kun yritin pankkiin, mutta oli ukset kiinni?
Täytyy huomenna käydä kattoo.Mulla kun ei se puhelin oo täällä.Onnistuisko näin?
Asetukset -> Lukitusnäyttö ja suojaus -> Näytön lukituksen tyyppi -> vahvista pin koodi -> Ei mitään
Ei muuten niin välii mutta auto on niin paskanen eikä sitä voi edes käydä pesee kun se olis yhtä tyhjän kanssa.Kyllä sais lunta tulla, ees sen 2-5 cm..alkaa painamaan mielen matalaks tää jatkuva sade ja kostee sää.
Joo mutta pin pitää vahvistaa että voi tehdä muutoksen. Kokeilkaaa tuota, jos ei onnistu niin sitten liikkeeseen.Täytyy huomenna käydä kattoo.Mulla kun ei se puhelin oo täällä.
Mut tos on kyl pin....eikä kyse ollu pinnistä. Mun mielestä se puhelin on kyllä tosi epäselvä muutenkin.
Oijoijoijoi! Niin sais tulla!Kyllä sais lunta tulla, ees sen 2-5 cm..alkaa painamaan mielen matalaks tää jatkuva sade ja kostee sää.
No täytyy huomenna käydä katsoo.Kiitti vinkistäJoo mutta pin pitää vahvistaa että voi tehdä muutoksen. Kokeilkaaa tuota, jos ei onnistu niin sitten liikkeeseen.
Ei mitään.No täytyy huomenna käydä katsoo.Kiitti vinkistä
ja joulun jälkeen heti kesä!Oijoijoijoi! Niin sais tulla!
Oikeen sukkelavikkelästi, kiitos
Pakkasta ekaks ja sitten luntaluntaluntalunta*pomppii*!!
Mä vaan kerroin asiasta.
ratatatata pum pum töks!Mä vaan kerroin asiasta.
Älä ny vaivaista viestintuojaa ala ampumaan.
...no eihä se niin mee kun siihen väliin tulee huikaisevan häikäisevä kevät!! Hiirenkorvat!!Leskenlehdet!! Viimoset rapsakat hankiaiset!!ja joulun jälkeen heti kesä!
Taidan olla vainaa?ratatatata pum pum töks!
ai niin joo, kevät...suoraan kevät ja ei mitään hankia!!...no eihä se niin mee kun siihen väliin tulee huikaisevan häikäisevä kevät!! Hiirenkorvat!!Leskenlehdet!! Viimoset rapsakat hankiaiset!!
Sitten sen jäljeen katopakuulepatajjuupa se kesä
Taidan olla vainaa?
Eipä tää ny elämästäni mitenkään oleellisesti eroa.
Kevät!