Emmä syö sellasia karkkeja...vaan salmiakkia ja/tai suklaata.
Tehdään diili.Emmä syö sellasia karkkeja...vaan salmiakkia ja/tai suklaata.
Marianne-karkki on parempi.Kaupan Annas polkanmakuinen pipari
Siis sen polkakarkin makuinen
Ei ainakaan noissa pipareissahttps://www.namitupa.fi/polka-karamellin-historia/
Tuossa ne perinteiset, mitä ei varmaan enää kaikki ole.
Titaanidioksidi muuten aiheuttaa tulehdusta, oli uutisissa joku viikko sitten. Onko siinä?
käyrä sauvakarkki mallaa paremmin vaginaanMarianne-karkki on parempi.
Ruotsin kova ja käyrä sauvakarkki ei mallaa meikäsuuhun.
Ei kyllä sellasta diiliä voi tehdä niin kauan kun draculoita valmistetaan.Tehdään diili.
Sinä saat syödä suklaat.
Minä syön salmiakit.
Hyvä tietää.Ei ainakaan noissa pipareissa
Kyse on vaan määrästä.Ei kyllä sellasta diiliä voi tehdä niin kauan kun draculoita valmistetaan.
En tiedä, kuka noin ärsyyntyy taas, mut tuossa toisessa postauksessa mainittiin Asacolit. Otin kauan sitten selvää niistä, tässä siitä.
Mutt justhan sä ehdotit että sulle salmiakit ja mulle suklaat??Kyse on vaan määrästä.
Jos tahdot, että salmiakkia riittää sinullekin niin sitä pitää vaan olla paljon.
Aito Polkagris on herkkua. Kaapissa odottaa joulua muutama pussi näitä perinneherkkuja.
Sinuna rajoittaisin herkkujen määrää
Nii-in just.Mutt justhan sä ehdotit että sulle salmiakit ja mulle suklaat??
Salmiakit tänne, kiitos. Äkkiä, kiitos.Nii-in just.
En minä sinun suklaateisihi koske.
Mut jos meinaat, että sinullekin jää salmiakkia niin sitä pitää sit olla riittävästi. Tarpeeksi ei riitä. Liikaa on tarpeeksi.
Eijjjj kun se oli joko tai, joko salmiakit mulle ja suklaat sulle...tai sitten suklaat ja salmiakit mulle.Nii-in just.
En minä sinun suklaateisihi koske.
Mut jos meinaat, että sinullekin jää salmiakkia niin sitä pitää sit olla riittävästi. Tarpeeksi ei riitä. Liikaa on tarpeeksi.