The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta kun ei näyttäis tulevan tänäkään vuonna pysyviä lumia talveks..on aan pimeetä, jäistä vesisadetta ja ihan mälsää.:unsure:
Ai nou, ai nou...muttaku nytkyllä vaikuttaa siltä että oot hätäpöksy:). Nyt on vasta marraskuu, kyllä ne lumet taas tulee humpsahtaen puolenmetrin kertarykäsyvoimallaan(y). Mutta sitä ennen sais tulla pakkaset:), että se lumi jää meijen iloks maahanki. Nääs tiiäksää tajjuukssää mitäkähähtäh:cautious:?
 
Ai nou, ai nou...muttaku nytkyllä vaikuttaa siltä että oot hätäpöksy:). Nyt on vasta marraskuu, kyllä ne lumet taas tulee humpsahtaen puolenmetrin kertarykäsyvoimallaan(y). Mutta sitä ennen sais tulla pakkaset:), että se lumi jää meijen iloks maahanki. Nääs tiiäksää tajjuukssää mitäkähähtäh:cautious:?
Mutku eihän se rykässyt mitään kunnon lumia ees viimekään talvena...eieieii mä tahtoo kevään ja kesän h-e-t-i = NYT!:barefoot::barefoot:
 
Jaahas ja jassåå:cautious:
Eiku mä otan pöksyt pois kokonaan jos ne ahistaa, softy oli se joka avaa ne heti kun tulee kotieteiseensä...en minä tiiä sitte että miks ihmeessä:unsure:
Kerro vaan tarkemmin tosta pöksyttimien poisottamisesta.
Minä uskollisesti raaputan muistikirjaani kaikki kullanarvoiset tiedot.

Näin saadaan nainen ottamaan pöksyt pois, luku 1
 
:cautious:
E mulla oo sitäkää...kun ihan hurjastipaljostipitkästi enempivähempi kikkurallista pehkoa:oops:

Ei siis suju tälläkään saralla:notworthy:

Jos asia yhtään lohduttaa niin mua on aina kiinnostanut naisessa enemmän se itse pää kuin tukka joka siinä on kiinni.

Olkoonkin, että punatukkaisuus on sävähdyttävä juttu mutta voi olla punatukkainen vaikka ilman tukkaa.
 
Meillä on tänään perheessä surun päivä, koiravanhus josta olen maininnutkin, kuoli tänään. Ei asunut siis minun kodissa, mutta tärkeä perheenjäsen oli. Silmät on punaseksi itketty.
Mutta hyvän ja pitkän elämän eli murumme. :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä