jälkiuunileipää ja meetwurstia myös.Etika ja kerma mainittu.
Ja mun tekee mieli hapankurkkuja, smetanaa ja hunajaa.
Toki jounen blinikin menisi ja mäti ja sipulisilppu ja vodkahörppy.
jälkiuunileipää ja meetwurstia myös.Etika ja kerma mainittu.
Ei oo. Antaisko joku skpermaa?
Nomutta venäläiset suolakurkut ja smetana ja hunaja onkin mitä toimivin komboEtika ja kerma mainittu.
Ihan saunomisen ittensä kannalta mä polttaisin roskat mielummin pihalla nuotiossa.Saunanpesässä liekehtii.
Mitenköhän suuri ympäristörikos olisi polttaa pieniä palasia kerrallaan styroxia? Kun ei sekään luontystävälliseltä kuulosta että vain noiden takia jäteasemalle ajelisi.
Niimut jos aina kun lisää puita laittaisi nyrkin kokoisen palan styroxia.Ihan saunomisen ittensä kannalta mä polttaisin roskat mielummin pihalla nuotiossa.
Muovia kun poltat, katoaa sun piipusta laasti. Ei sitä muovisavua saa hengittää koskaan muutenkaan.Saunanpesässä liekehtii.
Mitenköhän suuri ympäristörikos olisi polttaa pieniä palasia kerrallaan styroxia? Kun ei sekään luontystävälliseltä kuulosta että vain noiden takia jäteasemalle ajelisi.
Muovia kun poltat, katoaa sun piipusta laasti. Ei sitä muovisavua saa hengittää koskaan muutenkaan.
Se laastijuttu on ennen v. 1970 ollut kaikkien tiedossa eikä esimerkiksi nuotiolla makkarakääreitä ikinä saanut paistaa siellä, vaan piti kerätä mukaan ja laittaa kotona roskikseen, ei saunanuuniin eikä muualle, ettei se laasti varise tiilien välistä. Vakava asia oli jo silloin, monessa mielessä.Ehkä mä sit ajelen kaatikselle ja säästän naapurit käryiltä.
hyväPotkaisin itseäni vasempaan kivekseen
mitä sä silleen ittees monottelet? Sattuko?Potkaisin itseäni vasempaan kivekseen
mitä sä silleen ittees monottelet? Sattuko?
Kokkeileppas potkasta ihtees päähänPotkaisin itseäni vasempaan kivekseen
Eikö ollut muuta, esimerkiksi da Capoja? Siinä on yks kummitus:Pussissa on snickers, milkyway, bounty, mars ja twix patukoita.