Softy
Pk-seutu on aika hyvä alue.Kai min
ä vähän tonttu olen jo, mutta tarkoitin, notta mikä olis hyvä paikka asua?
Mikä kaupunki?
Pk-seutu on aika hyvä alue.Kai min
Mikä kaupunki?
Miten se lounais rannikko, lisko se vähän halvempaa seutua?Pk-seutu on aika hyvä alue.
Kaupungit mitään hyviä paikkoja asua ole, liikaa ihmisiä joka puolella.Kai min
Mikä kaupunki?
i, ja ku oon tämmönen maalaistollukka.Kaupungit mitään hyviä paikkoja asua ole, liikaa ihmisiä joka puolella.
Aika hankala toisen puolesta sanoa, mikä olis se paikka missä viihtyy ja mihin kotinsa laittaa. Riippuu henkilöstä - onko kotonaan ihmisvilinässä vai haluaako enemmän väljyyttä ja rauhaa.Kai min
Mikä kaupunki?
Kyllä tollukatkin kaupunkiin sopeutuu, mä vaan en tykkää kauheesti kaupungeista asuinpaikkana. Onhan siellä toki hyvätkin puolensa: Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.Ni
i, ja ku oon tämmönen maalaistollukka.
Tuskin sopeutuisin suurkaupunki elämään
Se voi olla kiva alue.Miten se lounais rannikko, lisko se vähän halvempaa seutua?
olen enemmän kiinnostut siitä että joku pilkkoo sinut kilon paloiksi.Miten et, vaikka pari päivää sitten kerroin. Eikai se mun vika ole, jos et ymmärtänyt
Päätön oli mukamas kiinnostunut asiasta
Mitä isompi niin sitä parempi. Pikkupaikat on tylsiä ja yleensä huono julkinen liikenne. Ei oo korttia/autoa.Kyllä tollukatkin kaupunkiin sopeutuu, mä vaan en tykkää kauheesti kaupungeista asuinpaikkana. Onhan siellä toki hyvätkin puolensa: Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.
Mua ahistaa kun ihmiset asuu liian tiiviisti kiinni toisissaan...mutta meitä on monensorttisia ja toinen tykkää kaapunneista ja toiset tykkää asua väljemminMitä isompi niin sitä parempi. Pikkupaikat on tylsiä ja yleensä huono julkinen liikenne. Ei oo korttia/autoa.
Kait sitä tottuu mihin vaan jos on pakko...tai oppii sietämäänKyllä tollukatkin kaupunkiin sopeutuu, mä vaan en tykkää kauheesti kaupungeista asuinpaikkana. Onhan siellä toki hyvätkin puolensa: Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.
Kait sitä tottuu mihin vaan jos on pakko...tai oppii sietämään
Mulle on tärkeetä että luontoa löytyy läheltä. Metsää ja vesistöä, vesi elementtinä on mulle rakas. Ihan heti en osaisi itseäni nähdä missään isossa kaupungissa...Meillä esimerkiksi on näin kaunis puisto heti tien toisella puolella
Ranta jossa käymme kalastamassa ja uimassa
Pöh sun ja sun kuvies kanssa
Mutta niinhän se menee, mä tykkään kanssa että saa olla luontoa ympärillä
Joo kyllä vettä täytyy olla lähellä Täällä on 2 uimarantaa missä ollaan käyty aina kesäsin..tai viime kesänä en kyllä käyny kun oli niin kylmää ja sateista koko ajanPöh sun ja sun kuvies kanssa
Mulla on ainakin tähän saakka ollu tosi tärkeetä se että pääsen keskelle metsää lenkkeilemään ja näen vesistöä muodossa jos toisessa. Enkä mä usko että toi muuttuis...ainakaan helpolla.
Pääasia kuitenkin että jokaisella olis paikka jota kutsua kodikseen...tai ainakin sellainen paikka missä on hyvä ja helppo olla.
Ei voi olla tottakaan!
Nopeat syövät hitaat!!Ei voi olla tottakaan!
Joko arvaat...? Jep, meinasin kans laittaa
Nopeat syövät pekonit!!
Syö pois vaanNopeat syövät hitaat!!