The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mutta täällä ruvetaan ihan kohta karkoittamaan nälkää toisaalle:), yhtä hurmuria odottelen omilta juoksuiltaan kotiin... Taidan syödä itsekin vähän vaikkei ole ollenkaan nälkä:unsure:(n)...


..meinasin jättää omaan arvoonsa mutta.
Ihan aattelin infota sua vaikket varmaan tykkääkään niin - mulla ei ole tapana niin ollenkaan nussia peittoa. Mutta hyvä jos se sulla toimii.

Mä tarviin nussimiseen, jos tuollaista ilmaisua nyt haluaa käyttää- itse suosin mieluummin rakastelu-sanaa vaikka toki tuotakin osaan käyttää, toisen ihmisen eikä sekään yksistään riitä vaan siinä pitää olla tunnetta mukana jotta se tuntuu hyvältä kummastakin osapuolesta :).

Sen sijaan nukkumaan mennessäni ja nukkuessani halaarutistan tyynyä. Vois toimia sullekin(y)
Rakastele Ak:ta peräaukkoon :love:(y)
 
Kyllä tollukatkin kaupunkiin sopeutuu, mä vaan en tykkää kauheesti kaupungeista asuinpaikkana. Onhan siellä toki hyvätkin puolensa: Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.
Itsellä oli aikoinaan pari kriteeriä asunnon valitsimiseen.
1. Pystyt juoksemaan talon ympäri munasilteen eikä kukaan häiriinny.
2. Pystyt tarkkuuttamaan hirvikivääriä takapihalla
3. Pystyt luukuttamaan musiikkia niin lujaa kuin laitteista lähtee eikä naapurit edes kuule.

Hävettää sanoa mutta jouduin tinkimään tuosta kakkoskohasta.
 
Tuo vain sen takia koska lakiasiantoimistot ovat kieltäneet Hovimuusikkoa enään esittämään tätä millää tavalla. Siis varmaankin Tove Janssonin perikunta sielä taustalla.

En nyt ymmärrä onko silti niin paha että oikein lakiteitse piti kieltää kun muistaa aina sen että jos jotain laittaa nettiin niin se pysyy kuitenkin sielä ikuisuuden. Huolimatta oikeuden päätöksistä jotka tai joku siis se päätös sai mut laittamaan tää biisi.
 
vierailija
..meinasin jättää omaan arvoonsa mutta.
Ihan aattelin infota sua vaikket varmaan tykkääkään niin - mulla ei ole tapana niin ollenkaan nussia peittoa. Mutta hyvä jos se sulla toimii.

Mä tarviin nussimiseen, jos tuollaista ilmaisua nyt haluaa käyttää- itse suosin mieluummin rakastelu-sanaa vaikka toki tuotakin osaan käyttää, toisen ihmisen eikä sekään yksistään riitä vaan siinä pitää olla tunnetta mukana jotta se tuntuu hyvältä kummastakin osapuolesta :).

Sen sijaan nukkumaan mennessäni ja nukkuessani halaarutistan tyynyä. Vois toimia sullekin(y)
Monta vierailijaa on jatkuvasti ketjussa, enkä tminäkään sanoisi kenellekään koskaan noin(y)
 
vierailija
Osaaks joku sanoo millä perusteella laktoosi-intoleranssi testataan? Pitääkö ennen sitä olla ite ilman ja kattoo vaikuttaako vai pääsekö testiin ihan vaan pyytämällä?
Vatsavaivoja valittamalla pääsee testiin. Jos se testi on veritesti, joita otetaan kahden tunnin aikana litkun juottamisen jälkeen ei tulos ole luotettava. Litku ei ehdi kahden tunnin aikana kulkea koko suolistoa läpi vain ohutsuolen alkuun. Apteekin kotitestit ovat ehkä suuntaa antavia.
Voithan itsekin kokeilla kotona vaikka viikon välttämiskuuria. Laktoosi täytyy karsia pois kokonaan ruokavaliosta, huom valmiit tuotteet. Sitä on aika monessa jutussa mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää, kun kerta aurinko ei muuten suostu paistamaan, taaskaan, koitan ammentaa ees jotain aurinkoista sitten musiikista!:love::love:

Lukumato iski ja nyt menossa jo toinen kirja jota aloin lukemaan heti aamusta kun ei tuolta peittokasan alta malta minnekään nousta palelemaan aamusin enää.:geek:
 
^•_•^
Sehän ei ole uusi asia, mutta en ole ainoa, joka ei mineraalisuolaa siedä. Pansuola on sitä ja siinä on lysiinihydrokloridia, mistä tulee migreeni ja mahavaivoja. Sitä taas ei moni tiedä varoa. Kaksplussalla tappouhkaukset ovat tavallisia ja ihmiset osaa varoa sitäkin, eivät kerro kaikkea:sick:
Mietippä omaa käytöstäsi ja pähkäile miksi juuri sinut halutaan sian rehuksi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä