The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kai min

ä vähän tonttu olen jo, mutta tarkoitin, notta mikä olis hyvä paikka asua?
Mikä kaupunki?
Aika hankala toisen puolesta sanoa, mikä olis se paikka missä viihtyy ja mihin kotinsa laittaa. Riippuu henkilöstä - onko kotonaan ihmisvilinässä vai haluaako enemmän väljyyttä ja rauhaa.

Joskus joutuu sitä omaa paikkaansa etsimään. Oikein perusteellisesti. Mutta uskoisin että sen tuntee itsessään kun on asettunut sellaiseen paikkaan missä sydän viihtyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä tollukatkin kaupunkiin sopeutuu, mä vaan en tykkää kauheesti kaupungeista asuinpaikkana. Onhan siellä toki hyvätkin puolensa: Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet.
Kait sitä tottuu mihin vaan jos on pakko...tai oppii sietämään

Mulle on tärkeetä että luontoa löytyy läheltä. Metsää ja vesistöä, vesi elementtinä on mulle rakas. Ihan heti en osaisi itseäni nähdä missään isossa kaupungissa...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kait sitä tottuu mihin vaan jos on pakko...tai oppii sietämään

Mulle on tärkeetä että luontoa löytyy läheltä. Metsää ja vesistöä, vesi elementtinä on mulle rakas. Ihan heti en osaisi itseäni nähdä missään isossa kaupungissa...Meillä esimerkiksi on näin kaunis puisto heti tien toisella puolella
:love:

Ranta jossa käymme kalastamassa ja uimassa:love:
:eek:

Mutta niinhän se menee, mä tykkään kanssa että saa olla luontoa ympärillä(y)
 
:eek:

Mutta niinhän se menee, mä tykkään kanssa että saa olla luontoa ympärillä(y)
Pöh sun ja sun kuvies kanssa:D

Mulla on ainakin tähän saakka ollu tosi tärkeetä se että pääsen keskelle metsää lenkkeilemään ja näen vesistöä muodossa jos toisessa. Enkä mä usko että toi muuttuis...ainakaan helpolla.

Pääasia kuitenkin että jokaisella olis paikka jota kutsua kodikseen...tai ainakin sellainen paikka missä on hyvä ja helppo olla:).
 
Pöh sun ja sun kuvies kanssa:D

Mulla on ainakin tähän saakka ollu tosi tärkeetä se että pääsen keskelle metsää lenkkeilemään ja näen vesistöä muodossa jos toisessa. Enkä mä usko että toi muuttuis...ainakaan helpolla.

Pääasia kuitenkin että jokaisella olis paikka jota kutsua kodikseen...tai ainakin sellainen paikka missä on hyvä ja helppo olla:).
Joo kyllä vettä täytyy olla lähellä :) Täällä on 2 uimarantaa missä ollaan käyty aina kesäsin..tai viime kesänä en kyllä käyny kun oli niin kylmää ja sateista koko ajan :eek:
Varsinkin toisella, isommalla rannalla oon tykännyt käydä enemmän :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä