Täällä on +5. Pistin muutaman kynttilälyhdyn kuistille ihan vaan koska näyttivät hienolta kun aurinko nousiHuomenta!
Kylmä aamu, just ja just plussalla. *hrrrr*
Minkä takia? Onhan sullakin ne samat värkit kotona, mitä kuuntelee ties kuinka suuri pataljoona jossakinpitäskö tässä nytkyllä sitten peljästyä...
Arvelluttava tuoteseloste, kun on mineraalisuola, jossa ainakin yhdessä on lysiinihydrokloridi, josta tulee migreeni ja näköhäiriöitä. Eikö Helvetin Kauppiaat opi laittamaan oikeeta merisuolaaOn muuten melkoisen makoisaa tää.
Kärvensin vielä kaurapaloja puuliedellä kun paahdinta en oo hoksinut vielä muuttaa.
Pitäsköhän sun askarrella vähän paksumpi foliohattu?Minkä takia? Onhan sullakin ne samat värkit kotona, mitä kuuntelee ties kuinka suuri pataljoona jossakin
Riittää, kun kikattaa ja höpöttää minkä kerkiää, kunhan ei satu yhtaikaa kaikkien kanssa
On kyllä ollu tosi kylmä yö, mä nukuin legginssit jalassa ja heräsin kyllä jo seittemältä mutta jostain syystä sänky oli tänään ihan liian kiva paikka nousta ylös, joten jäin sinne lukemaan kirjaa ja mietiskelemään asioitaHuomenta!
Kylmä aamu, just ja just plussalla. *hrrrr*
Hammaslääkärillä käyty. Huomenna sama juttu.
Kiits. Nyt on lerppahuuli puudutuksen takia.*hali* lohdutukseksi.
Ottakaa omanne pois, niin huomaatte, ettei sellaista tarvitsePitäsköhän sun askarrella vähän paksumpi foliohattu?
Tuli kirjoitusvirhe: F L U A T S I N A M I oli aineen nimin, mitä käytetään perunaruton torjuntaan. Varoaika on ollut alunalkaenkin väärä, on selvinnyt myöhemmin, mutta tietäänkö maanomistajat sitä, jotka antavat pilata peltonsa niillä. Vastamyrkkyä sille ei ole olemassa. Kyllä siihen moni kuolee, vaikkei itse saakaan koskaan tietää.Voi paula. Sun ruokavaliolla mä nääntyisin nälkään.
Syanidi taitaa olla oikea aine sun torjuntaanTuli kirjoitusvirhe: F L U A T S I N A M I oli aineen nimin, mitä käytetään perunaruton torjuntaan. Varoaika on ollut alunalkaenkin väärä, on selvinnyt myöhemmin, mutta tietäänkö maanomistajat sitä, jotka antavat pilata peltonsa niillä. Vastamyrkkyä sille ei ole olemassa. Kyllä siihen moni kuolee, vaikkei itse saakaan koskaan tietää.
Hanavedessä takrolimuusin kanssa varmasti tappaa
Se sun tyttöystäväkö esiintyi eilen illalla täällä?Syön muutaman munaleivän ja menen nukkumaan
Hyvät yöt ja kauniit unet
Paakkuuntumisenestoainetta E536 tarkoitan - todellakin aiheuttaa YSKÄÄ. Paraskin sanomaan ihminen, jolla on keuhkot vaihdettuSyanidi taitaa olla oikea aine sun torjuntaan
Millä sä oot omat aivosi pilannu, kerro se niin osaamme varoa sitäPaakkuuntumisenestoainetta E536 tarkoitan - todellakin aiheuttaa YSKÄÄ. Paraskin sanomaan ihminen, jolla on keuhkot vaihdettu
http://www.hankkija.fi/Maatalous_ja_metsa/kasvinsuojeluaineet/tautiaineet/shirlan-1-l/
Antibioottikuuri lapsena. Pakolla syötettiin sairaalassa. Muuta en tiedä, mutta sen muistan ainakin. Muuten olisin tosin kuollut tai siis hyvin lähellä oli. SUOLATON ruispuuro oli ainoa ruoka, mitä annettiin, mutta se oli virallinen tieto munuaistulehduksen hoidosta. 1 kk sairaalassa täysmakuulla ja 1 kk kotona nakkihöyryissä - ei lapsiparka voi valita mitä syö, mutta olisikohan vanhankansan kotitekoinen viili lopulta ollut se, millä tulin kuntoon, näin jälkeenpäin: haettiin maitoa pänikällä naapuritilalta, kun vanhemmat olivat siihen tottuneet lapsena. Hyvää se oli ja sokeriakin panivat (hampaattomat molemmat, kuten siihen aikaan niin moni) sen viilin päälleMillä sä oot omat aivosi pilannu, kerro se niin osaamme varoa sitä
Ihan huippuhauska vieläkinTää oli yks mun lemppariohjelmista telkusta aikoinaan