The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Lähen tästä nyt tuohon kavun kulumaan seisomaan käsisuorana, kuppi kourasa, jos sai muutaman kolikon aamukahviin ja vaikka sinne Suomeen meno lippuun.

Toivota hyvää onnea.

Kiitos.

Algoma.
 
Minkä takia? Onhan sullakin ne samat värkit kotona, mitä kuuntelee ties kuinka suuri pataljoona jossakin:LOL:
Riittää, kun kikattaa ja höpöttää minkä kerkiää, kunhan ei satu yhtaikaa kaikkien kanssa:D
Nyt en ymmärtänyt, sori vaan.
Mutta sen verran rouhasen ja ihmettelen, että mitä vikaa on kikattamisessa ja höpöttämisessä? Siinä että on jossain seurassa mukavaa ja rentoa että voi olla semmoinen kuin on ja jopa kikatellahöpötellä. Eikö se ole hyvä juttu, kun voi heittää läppää, viljellä monenkirjavaa huumorintajua ja saada muutakin ajateltavaa?

En tiedä sinusta mutta minusta on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Nyt en ymmärtänyt, sori vaan.
Mutta sen verran rouhasen ja ihmettelen, että mitä vikaa on kikattamisessa ja höpöttämisessä? Siinä että on jossain seurassa mukavaa ja rentoa että voi olla semmoinen kuin on ja jopa kikatellahöpötellä. Eikö se ole hyvä juttu, kun voi heittää läppää, viljellä monenkirjavaa huumorintajua ja saada muutakin ajateltavaa?

En tiedä sinusta mutta minusta on :)
Kuka sanoi että V I K A A o_O
Sitähän ymmärtää zulut ja pulut kaikkialla:X3:
 
Mutta täällä ruvetaan ihan kohta karkoittamaan nälkää toisaalle:), yhtä hurmuria odottelen omilta juoksuiltaan kotiin... Taidan syödä itsekin vähän vaikkei ole ollenkaan nälkä:unsure:(n)...

nussi peittoa
..meinasin jättää omaan arvoonsa mutta.
Ihan aattelin infota sua vaikket varmaan tykkääkään niin - mulla ei ole tapana niin ollenkaan nussia peittoa. Mutta hyvä jos se sulla toimii.

Mä tarviin nussimiseen, jos tuollaista ilmaisua nyt haluaa käyttää- itse suosin mieluummin rakastelu-sanaa vaikka toki tuotakin osaan käyttää, toisen ihmisen eikä sekään yksistään riitä vaan siinä pitää olla tunnetta mukana jotta se tuntuu hyvältä kummastakin osapuolesta :).

Sen sijaan nukkumaan mennessäni ja nukkuessani halaarutistan tyynyä. Vois toimia sullekin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Eilen vedin sitten ihan halon nenääni.Perkele! Mun piti mennä viestikaverille yökyläilee ja sen piti ilmottaa millon on kotona mutta yhtä ainuttakaan viestiä eikä soittoa tullu.Eikä oo sen jälkeen kuulunu pihaustakaan joten kirjotin halko nenässä viestin sille mutta en sitten lähettäny.Ajattelin että ei oo sen arvonen et seuraavan kerran jos siitä jotain kuuluu niin sanon että annetaan olla,kokonaa. Ei tässä tuu ku kiukkuseks ja ärtyisäksi kun toinen on noin vaikee.
 
Eilen vedin sitten ihan halon nenääni.Perkele! Mun piti mennä viestikaverille yökyläilee ja sen piti ilmottaa millon on kotona mutta yhtä ainuttakaan viestiä eikä soittoa tullu.Eikä oo sen jälkeen kuulunu pihaustakaan joten kirjotin halko nenässä viestin sille mutta en sitten lähettäny.Ajattelin että ei oo sen arvonen et seuraavan kerran jos siitä jotain kuuluu niin sanon että annetaan olla,kokonaa. Ei tässä tuu ku kiukkuseks ja ärtyisäksi kun toinen on noin vaikee.
No miten se nyt tollai sua kohtelee...:unsure:
Voihan tietysti olla että on tullut joku pakollinen este eikä pystynyt ilmottamaan siitä sulle? Kurjaa silti.
 
No miten se nyt tollai sua kohtelee...:unsure:
Voihan tietysti olla että on tullut joku pakollinen este eikä pystynyt ilmottamaan siitä sulle? Kurjaa silti.
No eikä tullu.Luulis nyt et olis viimestään tänää jonkun pihauksen itestään antanu kuulua ja jonkunlaisen selityksen kera mut ei. Mä en enää jaksa.Tässä nyt oon miettiny et laitanko viestin et annetaan olla niin nyt vai sit kun joskus siitä kuuluu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä