ei tuo kykene siihen.Kerropa ihan omin sanoin?
ei tuo kykene siihen.Kerropa ihan omin sanoin?
Paljonko annat siitä ketjulaisille?Lotossa tuli 4 egee.
Täällä on valoilmiö.
1000 eurooPaljo Raxissa maksaa salaattibuffet?
ArvaapasPaljonko annat siitä ketjulaisille?
10% jokaiselleArvaapas
Varmasti10% jokaiselle
en ollu sielläpäinkään.Viime yönä oli vähän toisenlainen uni. Joku halusi kiduttaa mua ja lopuksi tappaa. Pääsin karkuun mutta se löysi mut. Teki mulle jotakin. Peloissani mietin milloin iskee uudelleen.
Oletko varma?en ollu sielläpäinkään.
Mä tuun ens yönä SUN uniis kiusaamaan sua!Oletko varma?
Mä tuun ens yönä SUN uniis kiusaamaan sua!
Oikeesti kaikki kidutustappamis unet on ihan hirveitä, varsinkin ne missä jollekin sellaselle tehdään pahaa kenestä välittää ihan aikuisen oikeesti
Viime yön jälkeen sun kiusiminen on pientä.
Pitiki kehua eilen että painajainen on parempi uni.Oikeesti kaikki kidutustappamis unet on ihan hirveitä, varsinkin ne missä jollekin sellaselle tehdään pahaa kenestä välittää ihan aikuisen oikeesti
Unia ei muista aina.Mä en sitten vissiin taija kuulua ennää mihinkään joukkoon kun en nyt nähny mitään tasaisen harmaata kuvituskuvaa tai mörkiäisunia jahtaamisineen ja tappamisineen...
En etes kerrokaan mitä unia näin kun ovat yleiseen uni-ilmapiiriin sopimattomia
Mutta totta on sekin että painajaiset, ne kaikista hirveimmät missä uhkan tuntu lähimmäisiin on todellinen, tuntuvat monin verroin kamalimmilta kuin ne unet jotka kohdistuvat omaan itseen...
Joo, vaikka joka yö niitä näkeekin mutta aamulla herättyä on semmonen olo että meni harmaata testiväriä tuijotellessaUnia ei muista aina.
olen kun nukuin koko yön kotona. kissa voi todistaa.Oletko varma?