vierailija
Ja sullako on jäätelökoneTeini oli siellä aikoinaan.
Ja sullako on jäätelökoneTeini oli siellä aikoinaan.
Ei ole. Mitä mä sillä? Jäätelöä saa kaupasta.Ja sullako on jäätelökone
Suakin näkee.Croisant ja jättimukillinen
Itsehän sinne sen huoneen tein, mutta en tiennyt, että jokainen esine piti erikseen maksaa. Muuan tyttö halusia sisustaa sen ja antoi mulle kamalan määrän kaikkea mitä sillä oli. Itse hankin sinne pelkästään takan alkuun. Olihan se hauska, mutta vei ihan tolkuttomasti aikaa. Lopulta siellä istui valmiina istumassa joku odottamassa... Sellainen nukkemökkihän se oli. Yks nappula kyllä halusi perustaa oman ravintolan, jossa tekisi mumminsa ruokia eikä suostun ut kertomaan, mihin kaikkeen ja paljonko laittaa katajanmarjoja. Se (hahmo, nukke, hän?) tuli sinne usein, vaikkei itsekään tiennyt miksiEi ole. Mitä mä sillä? Jäätelöä saa kaupasta.
Tiedätkö mikä Habbo hotelli oli?
No oli siellä ainakin yks joka ensisanoikseen sanoi et ei sitten koskaan kokkaa mitään ja sit se lapsi oli siellä- siis eri kuin tuo yksinkulkija. Poika oli ja tykkäsi paistaa takassa tikkupullia. Ne reseptit sai liimata itse seinään keltaisella lapulla ja tikkupullaohje oli siellä. Siinä ohjeessa luki et 4 höpöäEi ole. Mitä mä sillä? Jäätelöä saa kaupasta.
Tiedätkö mikä Habbo hotelli oli?
Ok. Luulin että olet joku muu harmailija.Itsehän sinne sen huoneen tein, mutta en tiennyt, että jokainen esine piti erikseen maksaa. Muuan tyttö halusia sisustaa sen ja antoi mulle kamalan määrän kaikkea mitä sillä oli. Itse hankin sinne pelkästään takan alkuun. Olihan se hauska, mutta vei ihan tolkuttomasti aikaa. Lopulta siellä istui valmiina istumassa joku odottamassa... Sellainen nukkemökkihän se oli. Yks nappula kyllä halusi perustaa oman ravintolan, jossa tekisi mumminsa ruokia eikä suostun ut kertomaan, mihin kaikkeen ja paljonko laittaa katajanmarjoja. Se (hahmo, nukke, hän?) tuli sinne usein, vaikkei itsekään tiennyt miksi
http://m.iltalehti.fi/pippuri/201703232200089635_ah.shtmlSuakin näkee.
*nappaa croisantin ja pinkoo karkuun*
HuomentaHuomenta
Huomenta, tästä meillä on nyt puhetta, mut softyn täytyy pyytää teini mukaan muistelemaan menneitäHuomenta
Kerropa ihan omin sanoin?Huomenta, tästä meillä on nyt puhetta, mut softyn täytyy pyytää teini mukaan muistelemaan menneitä
Tuskin sitä kiinnostaa.Huomenta, tästä meillä on nyt puhetta, mut softyn täytyy pyytää teini mukaan muistelemaan menneitä
Hauskaa päivää ja ota rennosti.Olen joka nukahtanut sohvalle kasin, ysin välillä. Viiden jälkeen taas hereillä. Liikaa töitä, remppaa etc. Pitää aloittaa päivän työt. Hauskaa päivää kaikille ja illalla uudestaan, jos olen hereillä
Muista ottaa mukaan villanhoitoaine!Mä painun tästä toiseen kämppään mutta nappaan läppärin mukaan. Sit pakkailen ihan hissuksiin kaiken ikävän pikkuroinan ja kannan autoon. Ja tällä kertaa en unohda mitään tärkeää!
Muistuttakaa villanhoitoaineesta!
Älä unohda villanhoitoainettaMä painun tästä toiseen kämppään mutta nappaan läppärin mukaan. Sit pakkailen ihan hissuksiin kaiken ikävän pikkuroinan ja kannan autoon. Ja tällä kertaa en unohda mitään tärkeää!
Muistuttakaa villanhoitoaineesta!
Mä muistutin joÄlä unohda villanhoitoainetta