Kaupunkiin just menossa mutta en autollaMinne aattelit ajella körryytellä??
Kaupunkiin just menossa mutta en autollaMinne aattelit ajella körryytellä??
Biisien sanat.Pahoitteluni miehille että heitä lähestytään Lauri Tähkän biiseillä..
Ja Juha TapiollaTähkällä on hyviä biisejä
*odottaa saavansa jopa muutamankin alapeukun mielipiteestään*
Siinä vaiheessa ymmärsin, et mun täytyy tehdä nettisivu aiheesta, kun alkoi tulla emailia ihan liikaa, enkä mitenkään voinut kaikille vastailla. Evirakin alkoi kyselemään multa neuvoja, mitä niille mun kavereille tehdääneihän sulla pitäny olla migreeniä ollenkaan. ja mistä tiedät tulee ko vai ei kun et ole edes mastanu.
Laitoin alapeukun sen vuoksi että minä en tykkää Tähkän biiseistä.Tähkällä on hyviä biisejä
*odottaa saavansa jopa muutamankin alapeukun mielipiteestään*
Ja Juha Tapiolla
Ai sä laitoit siks sen alapeukun? Mä en ois millään arvannu Olin ihan varma, että sä fanitat sitä ja Tapion Juhaa enemmän kuin örinämusiikkiaLaitoin alapeukun sen vuoksi että minä en tykkää Tähkän biiseistä.
Sinä saat tietenkin tykätä mistä tykkäät, ihan fine mulle. Sitä edelleen en ymmärrä miten vähän ihmiset tietää Omaha Beachin todellisesta sankarista eli Heindrich Severlovesta.. Piippujakin piti vaihtaa välillä kun meinasivat sulaa ja silti yli 2000 jenkkiä jäi rannalle hengettömänä hänen ansiostaan. Sotilaalta sotilaalle niin no hän vissiin kuoli jo mutta iso respect!
Sekin päivä tulee varmasti aika pian, mutta kerronpa sen, kun luin hesarista ihan vahingossa erään yleisönosastokirjoituksen: "Kovin sööttiä puhetta lisäaineesta"... No, sen kirjoittaja oli saanut migreenin natriumglutamaatista ja oli syystäkin tuohtunut. Mun piti tietysti esiä se lehti kirjastosta, missä se juttu oli. Voitko kuvitella, että meilläistuu yliopistoissa maistelemassa tikulla jotakin makuja porukkaa, oiden kuuluisi tutkia haitta-aineita eikä keksiä keinoja RUOAN pilaamiseenkiinnostais enemmä se mihin lätäkköön sä hukkuisit. mahdollisimman pian.
tai ihan sama vaikka ämpäriin.
Ai sä laitoit siks sen alapeukun? Mä en ois millään arvannu Olin ihan varma, että sä fanitat sitä ja Tapion Juhaa enemmän kuin örinämusiikkia
Ehän mä hupsu niille naura..kaatuneille vaan sun mielipiteelle tähkästäEllu ei voi nauraa kun tuhannet kuolleet..
Emmie ainakaan pidä sitä hauskana..
Olkoonkin että olivat virallisesti meidän vihollisia.
En ryssienkään kuole,,
Eiku hetkinen kyllähän nauran kun ukki sanonu että se ei ole mies eikä mikhän joka ei ole ainakhan tuhatta ryssää tappanu.
Eli ei mitn, naura vaan.
ei tuo syö muuta kun omia pottuja, pihviä ja luomuvoita. kovin on ykspuoliset eväät.Mitähän sä tekisit jos joku avais sun suun ja kaatais sinne väkisin sipsejä ja riisiä ja soijaa ja hookoon sinistä makkaraa ja pekonia ja ja vaikka mitä???
Siks mä aattelinkin että ottaisit sä vaikka hänen päänsä kainaloon ja sitten vaan sipsejä ym ääntä kohtiei tuo syö muuta kun omia pottuja, pihviä ja luomuvoita. kovin on ykspuoliset eväät.
millähän koulutuksella sä näitä asiantuntijan neuvoja jakelet.Evirakin alkoi kyselemään multa neuvoja,
mielellään kunhan on irrallaan muusta ruumiista.Siks mä aattelinkin että ottaisit sä vaikka hänen päänsä kainaloon ja sitten vaan sipsejä ym ääntä kohti
Ehän mä hupsu niille naura..kaatuneille vaan sun mielipiteelle tähkästä
Mä jotenkin arvasin kun olin lähettäny vastauksen, että sää aattelet sen noinmielellään kunhan on irrallaan muusta ruumiista.
Kyllä syödään spelttipannaria, mut siihen laitetaan mantelijauhoa ja luomukanamunia tietysti. Opettelin Habbohotellissa scd-ruokavalion, mitä moni keliaakikkokin toteuttaa, eikä se tosiaankan ole hankala, vaikka moni väittää niin. Siinä vaan sattui pieni katastrofi, kun palstalaisissa oli kiihkouskovisia, joiden mielestä se ei voi onnistua ilman sitä heidän uskoa ---mikälienee - mut mun mielestä scd ja vhh luomuna onnistuu kaikilla, jos ei ole allergioita eikä ahtaumia. Ahtaumiahan jää aina siihen tulehtuneeseen kohtaan, oli syy mikä tahansa. Karrageenista Pertti Lähteenmäki kertoi henkilökohtaisesti mulle, kun oltiin yhdessä tilaisuudessa yhtaikaa, juteltiin. Sehän sitä tulehdusta aiheuttaa koe-eläimillekin!Kyllä se olisi ollut parempi hoito monellekin, mut mites nuoria vois auttaa, kun aikuiset ne sapuskat ostaa? Ei mitenkäänei tuo syö muuta kun omia pottuja, pihviä ja luomuvoita. kovin on ykspuoliset eväät.
Paljonhan siellä oli rintamalla niitä jotka taisteli Saksan puolella olematta natseja aatteiltaan.
Severlove. Ei välttämättä näytä NATSILTA. Oli vain normaali saksalainen sotilas joka taisteli perheensä ja isänmaansa puolesta.