The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Omaa elämäänsä voi helpottaa.
En mä pysty ketään olemasta palstalla.
Ruutis on estolistalla koska kanssaan liian usein meni ihan kukkotappeluksi. Ei kiinnosta joten on parempi, että ei nähdä toisiamme. Tai että minä en näe häntä niin ei me rähjäämiseksikään.
Päätön on listalla ihan omasta pyynnöstään.
Tinku pahoittaa mielensä milloin kommentoin jotain sanomisiaan, niin estän omat kommenttini kun en näe mitään kommentoitavaa. Sit ei kumpikaan pahoita mieltään.

Ei se o sen kummempaa.
Jaa.

No mun mielestä se nyt vaan on...kypsymättömyyttä jos/kun ei pysty sietämään toisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen. Tai että blokkaamalla toisen estää mielipahan saamisen/tuottamisen. Kun sitäkin vaan pitää oppia sietämään. Se on vaan elämää.

Toi tommonen " en leiki sun kans enää ikinä kun oot noin tyhmä ja et aattele mun kans samalla tavalla" on vaan...tyhmää.
 
Jaa.

No mun mielestä se nyt vaan on...kypsymättömyyttä jos/kun ei pysty sietämään toisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen. Tai että blokkaamalla toisen estää mielipahan saamisen/tuottamisen. Kun sitäkin vaan pitää oppia sietämään. Se on vaan elämää.

Toi tommonen " en leiki sun kans enää ikinä kun oot noin tyhmä ja et aattele mun kans samalla tavalla" on vaan...tyhmää.
Voi sen mieltää niinkin, että sulkee ittensä pois aiheuttamasta koko palstan pilaavaa vänkäämistä.
Vaikee sanoo.

Mulla on se tapana, että mä en jää odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu vaan kävelen pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä