Eli edelleen ei vain voi myöntää olleensa väärässä vaan aletaan puhumaan asian vierestä.Otetaas ny vielä yhdet.
Suomessa on talvirenkaiden käyttöpakko.
Talvirenkaat saa olla nastalliset.
Kitkarenkailla saa ajaa läpi vuoden.
Kesärenkailla ei o talvirengaspakon aikana liikenteeseen asiaa.
Nastallisia talvirenkaita saa kelin vaatiessa käyttää pakkoajan ulkopuolellakin. Ajankohdat ei välttämättä ole kiveenhakatut vaan poliisi niistä kyllä uutisissa tiedottaa milloin alkaa nastarenkaista sakottamaan.
Kesärenkaista poliisi sakottaa vain jos ne ovat liian kuluneet tai ovat alla talvirengaspakon aikana.
Katsastus on poikkeus. Katsastukseen saa ajaa väärilläkin renkailla. Muita ajoja niillä sitte ei saakaan tehdä.
Jos ny joku vaihtaa kuluneiden kesäkiekkojen tilalle talvikiekot viikkoa liian aikaisin niin who cares, ei katsastusmies, eikä poliisi.
Aina voi sanoa, että lähden viikonloppuna lappiin ja sinne on luvattu lunta.
No kun noi yhet rupes tohon "sä olit väärässä eikun sä olit niin mutta kun sä sanoit eka ja sit ..." ja nyt toinen sit jaksaa pitää loppuyön luentoa.Tai kummatkin.Noh? Hyvähän se vaan on että kysyy.
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa.No kun noi yhet rupes tohon "sä olit väärässä eikun sä olit niin mutta kun sä sanoit eka ja sit ..." ja nyt toinen sit jaksaa pitää loppuyön luentoa.Tai kummatkin.
Nyt ollaan ystäväni sillä rajalla, että en jaksa.Eli edelleen ei vain voi myöntää olleensa väärässä vaan aletaan puhumaan asian vierestä.
No voi nyt vittu! Et tätä näe kun olen siellä sun boikotti listalla mutta pistä se epek sinne sitten myös jonon jatkeeksi niin ei tarvi jaksaa.Perkele!Nyt ollaan ystäväni sillä rajalla, että en jaksa.
Jaksamisella ei ole mitään tekoa sille että voi tunnustaa olevansa väärässä.Nyt ollaan ystäväni sillä rajalla, että en jaksa.
Nääh, popparit vaan esille ja peppu penkkiin seuraamaan kaksintaistelua siitä kumpi oli oikeessa ja kumpi eiNo kun noi yhet rupes tohon "sä olit väärässä eikun sä olit niin mutta kun sä sanoit eka ja sit ..." ja nyt toinen sit jaksaa pitää loppuyön luentoa.Tai kummatkin.
Ansaitsit just itsellesi kerhopaikan. Sano muille kerholaisille moi.Jaksamisella ei ole mitään tekoa sille että voi tunnustaa olevansa väärässä.
Et näemmä kykene tunnustamaan olevasi väärässä.
Hauskaa sillätavalla että mielestäsi olet aina oikeassa vaikka et olekaan.
meit on koht enemmän estolistalla kun ketjussa väkeäNo voi nyt vittu! Et tätä näe kun olen siellä sun boikotti listalla mutta pistä se epek sinne sitten myös jonon jatkeeksi niin ei tarvi jaksaa.Perkele!
Tästä tulee aina kummitusjutut mieleen. Kun lapsena olin arkisin päivittäin mummolassa, ja vanhempi serkkuni asui siellä, sillä oli jotain jänniä kummituslehtiä joita luin, ja tämä soi usein sen huoneesta samaan aikaan.
En todellakaan.Nääh, popparit vaan esille ja peppu penkkiin seuraamaan kaksintaistelua siitä kumpi oli oikeessa ja kumpi ei
ja mä niin tykkään puhua kummituksista varsinkin ihmisten kanssa jotka ei niihin uskoTästä tulee aina kummitusjutut mieleen. Kun lapsena olin arkisin päivittäin mummolassa, ja vanhempi serkkuni asui siellä, sillä oli jotain jänniä kummituslehtiä joita luin, ja tämä soi usein sen huoneesta.
Eli mielessäni tämä liittyy kummituksiin.. joista suuresti muuten pidän.
No just ajattelin samaa.Kovin käy kohta ak:n ketjuilu yksinäiseks.Toisaalta ihan sama kun ite itselleen kuoppaa kaivaa.meit on koht enemmän estolistalla kun ketjussa väkeä
Ilmeisesti tämä tarkoittaa nyt että hyvä herra bannasi mut eikä pysty edes tätäkään näkemään mutta onpahan pienestä kiinni ja ilmeisesti ei ole uskoa itseensä kun heti kun joku sanoo vastaan jopa ihan päivänselvästi ollen oikeassa niin sitten käperrytään siihen pieneen kuplaan.Ansaitsit just itsellesi kerhopaikan. Sano muille kerholaisille moi.
Tervetuloa joukkoon.Ilmeisesti tämä tarkoittaa nyt että hyvä herra bannasi mut eikä pysty edes tätäkään näkemään mutta onpahan pienestä kiinni ja ilmeisesti ei ole uskoa itseensä kun heti kun joku sanoo vastaan jopa ihan päivänselvästi ollen oikeassa niin sitten käperrytään siihen pieneen kuplaan.
Ei ole maailmanloppu minulle, tuskin muillekkaan jotka ei vaan osaa ottaa valehtelua itteensä.
Ce n'est qu'un au revoir