The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Otetaas ny vielä yhdet.
Suomessa on talvirenkaiden käyttöpakko.
Talvirenkaat saa olla nastalliset.
Kitkarenkailla saa ajaa läpi vuoden.

Kesärenkailla ei o talvirengaspakon aikana liikenteeseen asiaa.

Nastallisia talvirenkaita saa kelin vaatiessa käyttää pakkoajan ulkopuolellakin. Ajankohdat ei välttämättä ole kiveenhakatut vaan poliisi niistä kyllä uutisissa tiedottaa milloin alkaa nastarenkaista sakottamaan.
Kesärenkaista poliisi sakottaa vain jos ne ovat liian kuluneet tai ovat alla talvirengaspakon aikana.

Katsastus on poikkeus. Katsastukseen saa ajaa väärilläkin renkailla. Muita ajoja niillä sitte ei saakaan tehdä.

Jos ny joku vaihtaa kuluneiden kesäkiekkojen tilalle talvikiekot viikkoa liian aikaisin niin who cares, ei katsastusmies, eikä poliisi.
Aina voi sanoa, että lähden viikonloppuna lappiin ja sinne on luvattu lunta.
Eli edelleen ei vain voi myöntää olleensa väärässä vaan aletaan puhumaan asian vierestä.
Olit väärässä. Olet edelleen väärässä.
Satuilut ei korjaa sitä.
Väärässä olit.
Olit Väärässä.
Puhuit paskaa eli olit Väärässä.
Valehtelit.
Puhuit paskaa ja valehtelit.
Eikö asia ole näin? Tunnusta tosiasiat
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tästä tulee aina kummitusjutut mieleen. Kun lapsena olin arkisin päivittäin mummolassa, ja vanhempi serkkuni asui siellä, sillä oli jotain jänniä kummituslehtiä joita luin, ja tämä soi usein sen huoneesta samaan aikaan.
Eli mielessäni tämä liittyy kummituksiin.. joista suuresti muuten pidän.

Nyt tajusin googlettamalla, että olenkin kuunnellu jotain ensimmäistä versiota, en tätä.
 
Viimeksi muokattu:
Tästä tulee aina kummitusjutut mieleen. Kun lapsena olin arkisin päivittäin mummolassa, ja vanhempi serkkuni asui siellä, sillä oli jotain jänniä kummituslehtiä joita luin, ja tämä soi usein sen huoneesta.
Eli mielessäni tämä liittyy kummituksiin.. joista suuresti muuten pidän.
ja mä niin tykkään puhua kummituksista varsinkin ihmisten kanssa jotka ei niihin usko :D:barefoot::ninja:
 
Ansaitsit just itsellesi kerhopaikan. Sano muille kerholaisille moi.
Ilmeisesti tämä tarkoittaa nyt että hyvä herra bannasi mut eikä pysty edes tätäkään näkemään mutta onpahan pienestä kiinni ja ilmeisesti ei ole uskoa itseensä kun heti kun joku sanoo vastaan jopa ihan päivänselvästi ollen oikeassa niin sitten käperrytään siihen pieneen kuplaan.
Ei ole maailmanloppu minulle, tuskin muillekkaan jotka ei vaan osaa ottaa valehtelua itteensä.

Ce n'est qu'un au revoir
 
Ilmeisesti tämä tarkoittaa nyt että hyvä herra bannasi mut eikä pysty edes tätäkään näkemään mutta onpahan pienestä kiinni ja ilmeisesti ei ole uskoa itseensä kun heti kun joku sanoo vastaan jopa ihan päivänselvästi ollen oikeassa niin sitten käperrytään siihen pieneen kuplaan.
Ei ole maailmanloppu minulle, tuskin muillekkaan jotka ei vaan osaa ottaa valehtelua itteensä.

Ce n'est qu'un au revoir
Tervetuloa joukkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä