vierailija
mä en kysynyt sulta...ihan tosi mun mielestä tällasille jutuille on aikansa ja paikkansa ja tää ei oo nyt oikee hetki.
mä en kysynyt sulta...ihan tosi mun mielestä tällasille jutuille on aikansa ja paikkansa ja tää ei oo nyt oikee hetki.
Mee sä hitsaamaan asetyleenipullon kylkeen kantokahvaeikö vieläkään ole tullut mieleen, et se vaan ei ole enää syötäväksi kelpaavaa. En ikipäivänä söisi palaakaan
Ny pantii isot pyörät rullaaman, jotta saisin kotiinkin apua
No nyt on todellakin oikeaa suuntaa tiedossa! Neuvottelet itsellesi just eikä melkeen toimivan paketin mikä auttaa ja tukee hyvinvointiasi ja jaksamistasi.Jo maanantaina tulee kaupungin työntekijöitä tekeään palvelutarvesuunnitelmaa jne..
Oikein rentouttavaa ja kroppaa ja sielua hellivää ja ruokkivaa lomaa sulleLääh pyyh mikä päivä. Vihdoinkin kotona. Kauhee väsy.
Päivää
Loma loma loomaa.
Ei meillä semmosta oo. Nyt olen keitellyt viallisia (naarmuisia, kun nostokone raapaisee isommista potuista palan) perunoita. Ne kasvatettiin ruohosilpulla tänää vuonna: heti kylvön älkeen eka kerros silppua ja multauksen jälkeen toinen kerros. Ei yhtään myrkkyjä ja valtavan suuria tuli perunoista, vaikka ihan naperoita maahan laitettiin. Nyt vaan tarvii saada ne ehyet kuivana kellariin. Valtavan hyvä maku on niissä, Nicolaa ja Rosamundaa. Lehtipihvin kaverina maailman parasta, vaikkei muusiksi tekisikään. Tai no, luomuvoita tolkku nokare pannuun ja kastikkeeksisä elätkin pyhällä hengella kun kaikki ruuat on myrkyllisiä.
KiitosOikein rentouttavaa ja kroppaa ja sielua hellivää ja ruokkivaa lomaa sulle
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26277626No nyt on todellakin oikeaa suuntaa tiedossa! Neuvottelet itsellesi just eikä melkeen toimivan paketin mikä auttaa ja tukee hyvinvointiasi ja jaksamistasi.
Niin.
No voin kertoa sitten kun ei ole enää kuulemassa, vaikkapa tämän:mä en kysynyt sulta...ihan tosi mun mielestä tällasille jutuille on aikansa ja paikkansa ja tää ei oo nyt oikee hetki.
No niiiin!
Suppilovahvero-sipuli-paprikapiirakka uunissa. Päivällisen ruokatarpeet valmisteltu. Ja saunanpesässä palaa tuli. Aika testata Blossaa.
Jännä. Hieman alkoholinen, reilusti inkivääriä, häivähdys sitrusta ja jotain mikä tuo mieleen mustaherukan. Mistä mä muistan lukeneeni että tässä ois myös kurkumaa? Ei ainakaan maistu.
Blossa kuulostaa näin äkkisiltään mun suun makuunNo niiiin!
Suppilovahvero-sipuli-paprikapiirakka uunissa. Päivällisen ruokatarpeet valmisteltu. Ja saunanpesässä palaa tuli. Aika testata Blossaa.
Jännä. Hieman alkoholinen, reilusti inkivääriä, häivähdys sitrusta ja jotain mikä tuo mieleen mustaherukan. Mistä mä muistan lukeneeni että tässä ois myös kurkumaa? Ei ainakaan maistu.
Et todellaan kykenis, eikä sitä saa sulta tulla kysymään!En kykneis ny jeesimään ketään missään fyysisessä avussa nyt
Mä niin tykkään tästä
Mä uskon että moni taivastelee sun takias ihan samaa ja varmaan suuremmassa määrin kuin Majurin kohalla.No voin kertoa sitten kun ei ole enää kuulemassa, vaikkapa tämän:
http://www.maailma.net/nakokulmat/ihana-kamala-geenimuuntelu
Saa siinä hoitsuttaret taivastella kolmessa vuorossa, mikä vaivaa
Sun syy että niin mäkinMä niin tykkään tästä