The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä uskon että moni taivastelee sun takias ihan samaa ja varmaan suuremmassa määrin kuin Majurin kohalla.
Mitä toi on suomeksi?
Meille ei mitään hoitsuja tarvita. Taittui sormi muutama päivä sitten 90 astetta sivuun, kun kaaduin persilamaalla, mut sain sen oikastua suoraan, toisella kädellä just heti kun näin, et ei se noin voi jäädä - ripeästi oikaisemalla:cool:
 
Mitä toi on suomeksi?
Meille ei mitään hoitsuja tarvita. Taittui sormi muutama päivä sitten 90 astetta sivuun, kun kaaduin persilamaalla, mut sain sen oikastua suoraan, toisella kädellä just heti kun näin, et ei se noin voi jäädä - ripeästi oikaisemalla:cool:
Ei sinun sormesi kuntoa kukaan epäile.

Ja ei mä en tahdo olla ilkeä koska olen perusluonteeltani hyvinkin kiltti. Mutta sun touhusi ovat omiaan nostamaan verenpainetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Haluisko joku fiksu kertoa yhden jutun mulle...auto pitäs katsastaa ihan tässä kuukauden sisällä niin menenkö sinne kesärenkailla(jotka on niin kuluneet että huollossa sanottiin et ens kesäks pitää hankkia uudet) vai talvirenkailla (koska ne edes saa vaihtaa...) ? Meneekö se edes kesärenkailla läpi kun niin kulunut pinta.
 
Haluisko joku fiksu kertoa yhden jutun mulle...auto pitäs katsastaa ihan tässä kuukauden sisällä niin menenkö sinne kesärenkailla(jotka on niin kuluneet että huollossa sanottiin et ens kesäks pitää hankkia uudet) vai talvirenkailla (koska ne edes saa vaihtaa...) ? Meneekö se edes kesärenkailla läpi kun niin kulunut pinta.
Talvirenkailla auton saa katsastaa joulukuussa, kesärenkaitten kulutuspinta pitää olla 1,6 mm jotka on jo melkoiset sliksit.
Tuskin ovat alle tuon 1,6 mm sun kesärenkaas eli katsasta niillä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä