Koira on asia erikseen, varsinki semmonen takuuvarma vöyhkänäluupää joka täysin tytyväisenä haahuilee ympäriinsä vaikka tonttulakki päässänsä ...
Koira on asia erikseen, varsinki semmonen takuuvarma vöyhkänäluupää joka täysin tytyväisenä haahuilee ympäriinsä vaikka tonttulakki päässänsä ...
Tätähän mä olen aina sanonut vaan kun ei uskota!!Hookoon blöö onkin äijäruokaa
Pekoni pitääkin paistaa rapeaksi.
Ja kananmunat paistetaan vain molemmilta puolilta.
Joku roti se maailmassa olla pitää.
Ja vessapaperi laitetaan telineeseen siten, että se tulee päältä.
Tosta täytyy olla joku laki.
ai mitä ei pitänyt miten ajatella?No ei sitä niin pitäny ajatella
Siis mitä mä just luin?
No sitä mitä lunis ajatteli kisu kapteenista.ai mitä ei pitänyt miten ajatella?
näit tuon unen koska tein makkaraperunoita aamiaseksi tänään kahen aikaan aamulla.Näinköhän viime yönä omia vai @Rätti Väsynyt (väsyneen) unia
Näin nimittäin unta makkaraperunoista
Mitä toi on suomeksi?Mä uskon että moni taivastelee sun takias ihan samaa ja varmaan suuremmassa määrin kuin Majurin kohalla.
Yllätys veto vasemmalta Eli sun syy kun koko päivän on tehny mielinäit tuon unen koska tein makkaraperunoita aamiaseksi tänään kahen aikaan aamulla.
Naisethan aina sanoo että haluavat KANANmunat aina kovina..Tätähän mä olen aina sanonut vaan kun ei uskota!!
Ei sinun sormesi kuntoa kukaan epäile.Mitä toi on suomeksi?
Meille ei mitään hoitsuja tarvita. Taittui sormi muutama päivä sitten 90 astetta sivuun, kun kaaduin persilamaalla, mut sain sen oikastua suoraan, toisella kädellä just heti kun näin, et ei se noin voi jäädä - ripeästi oikaisemalla
Mulla ei oo ainakaan nälkä...röyh.
Mulla mitn turkkia oo.
Enkä.
Oo etes niin karvanenkaan.
Hmpfh sentään...ootkos sääkin pöpöpasillikkuspakteeriuksen ja kuumeen kourissa vai onko sulla hirmuinen näläkä?
Biisistä epekille iso peukku.Naisethan aina sanoo että haluavat KANANmunat aina kovina..
Mikä on väärin. kananmunat esim uppomunina tulee tarjoilla LÖYSINÄ mutta naiset haluaa aina muka kovia munia koska miettivät ihan eri munia..
Niin. Ne on kukonmunat jotka tulee tarjoilla kovina.Naisethan aina sanoo että haluavat KANANmunat aina kovina..
Mikä on väärin.
No hyvä juttuMulla ei oo ainakaan nälkä...röyh.
Mulle lääkäri sanoi ihan samaa.
harmi kun ei niskas taittunu.Mitä toi on suomeksi?
Meille ei mitään hoitsuja tarvita. Taittui sormi muutama päivä sitten 90 astetta sivuun, kun kaaduin persilamaalla, mut sain sen oikastua suoraan, toisella kädellä just heti kun näin, et ei se noin voi jäädä - ripeästi oikaisemalla
menee jos ne vasta enskesäks pitää vaihtaa.Meneekö se edes kesärenkailla läpi kun niin kulunut pinta.
Talvirenkailla auton saa katsastaa joulukuussa, kesärenkaitten kulutuspinta pitää olla 1,6 mm jotka on jo melkoiset sliksit.Haluisko joku fiksu kertoa yhden jutun mulle...auto pitäs katsastaa ihan tässä kuukauden sisällä niin menenkö sinne kesärenkailla(jotka on niin kuluneet että huollossa sanottiin et ens kesäks pitää hankkia uudet) vai talvirenkailla (koska ne edes saa vaihtaa...) ? Meneekö se edes kesärenkailla läpi kun niin kulunut pinta.