The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihana:love:

Tiiätkö, mä oon tällä viikolla ollu niin kuittipoikkiväsy - hiukan astetta paria rankempi viikko, nääs - että oon työpaikalla saanu ihankamalia hepulinaurukohtauksia ja puhunukin oon puutaheinää väsypäissäni:oops:...
Nauruhepulit on ihan parasta sillon kun on väsyneenä mutta saapa sellanen jossain hautajaisissa tai jossain muussa vakavassa paikassa...mä nimittäin sain joskus vuosia sitten sellasen joulukirkossa kun ois pitänyt olla ihan hiljaa...kiva kun aina papin höpinöitten päälle kuulu jostain penkkirivien keskeltä ylimääräsiä tyrskähyksiä ja sitte äänekäs Shhhhh opettajan suusta ja sen päälle mun armotonta hirnuntaa jota yritin epätoivoisesti pidätellä mutta ei, se vaan paheni ja sain siitä hyvästä arestia ja viestin kotiin.:notworthy:
 
Nauruhepulit on ihan parasta sillon kun on väsyneenä mutta saapa sellanen jossain hautajaisissa tai jossain muussa vakavassa paikassa...mä nimittäin sain joskus vuosia sitten sellasen joulukirkossa kun ois pitänyt olla ihan hiljaa...kiva kun aina papin höpinöitten päälle kuulu jostain penkkirivien keskeltä ylimääräsiä tyrskähyksiä ja sitte äänekäs Shhhhh opettajan suusta ja sen päälle mun armotonta hirnuntaa jota yritin epätoivoisesti pidätellä mutta ei, se vaan paheni ja sain siitä hyvästä arestia ja viestin kotiin.:notworthy:
..tuotatuota...arvaas kun...mä osaan olla metsuri tommosissa tilanteissa:notworthy:..enkä sitä hihitystäni muuten niin vain lopetakaan...
 
Eikäkö tää musiikin jytke vie mennessään ja rytmi saa peräpään nykimään tahtiinsa:oops: *kamppaa kisun lattialle ja hyppää päälle nytkyttelemään* Jjjjaaaa sitten otetaan ihan rau-hal-li-ses-ti :sneaky::barefoot:

Rakas Joulupukki.
Saisinko joululahjaksi valokuvan yllämainitusta tilanteesta?
Toivoo pikku-Aksu

ps. Olen ollut oikein kiltti tänä vuonna. Älä usko mitä naapurin Lissu sanoo.
 
Jaa...mä lähden kauppaan nauttimaan ruuhka-ajasta mutta sitä ennen kaappasen ton yhden tuittupään kainaloon, jos nyt siihen suostuukaan:unsure:..tai sitten vaan annan puhista ja pihistä rauhassa...

Huonoille päiville/hetkille ei mahda mitään. Ne on vain läpikäytävä mutta - hyvä on tietää että silloinkin on rakas:love::barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä