The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ny pantii isot pyörät rullaaman, jotta saisin kotiinkin apua
Jo maanantaina tulee kaupungin työntekijöitä tekeään palvelutarvesuunnitelmaa jne..
No nyt on todellakin oikeaa suuntaa tiedossa(y)! Neuvottelet itsellesi just eikä melkeen toimivan paketin mikä auttaa ja tukee hyvinvointiasi ja jaksamistasi.
 
vierailija
sä elätkin pyhällä hengella kun kaikki ruuat on myrkyllisiä.
Ei meillä semmosta oo. Nyt olen keitellyt viallisia (naarmuisia, kun nostokone raapaisee isommista potuista palan) perunoita. Ne kasvatettiin ruohosilpulla tänää vuonna: heti kylvön älkeen eka kerros silppua ja multauksen jälkeen toinen kerros. Ei yhtään myrkkyjä ja valtavan suuria tuli perunoista, vaikka ihan naperoita maahan laitettiin. Nyt vaan tarvii saada ne ehyet kuivana kellariin. Valtavan hyvä maku on niissä, Nicolaa ja Rosamundaa. Lehtipihvin kaverina maailman parasta, vaikkei muusiksi tekisikään. Tai no, luomuvoita tolkku nokare pannuun ja kastikkeeksi(y)
Kyllä noilla seuraavaan satoon selviää mukavasti;)
 
No niiiin!

Suppilovahvero-sipuli-paprikapiirakka uunissa. Päivällisen ruokatarpeet valmisteltu. Ja saunanpesässä palaa tuli. Aika testata Blossaa.

Jännä. Hieman alkoholinen, reilusti inkivääriä, häivähdys sitrusta ja jotain mikä tuo mieleen mustaherukan. Mistä mä muistan lukeneeni että tässä ois myös kurkumaa? Ei ainakaan maistu.
 
No niiiin!

Suppilovahvero-sipuli-paprikapiirakka uunissa. Päivällisen ruokatarpeet valmisteltu. Ja saunanpesässä palaa tuli. Aika testata Blossaa.

Jännä. Hieman alkoholinen, reilusti inkivääriä, häivähdys sitrusta ja jotain mikä tuo mieleen mustaherukan. Mistä mä muistan lukeneeni että tässä ois myös kurkumaa? Ei ainakaan maistu.
Blossa kuulostaa näin äkkisiltään mun suun makuun (y)
Mä unohdin sitten käydä kurvaamassa siellä:barefoot: mutta raapustan nimen kyllä muistiin, kiitti vinkistä:)!

Enkä etes tajunnukaan kaupassa kattoa näkyiskö siellä jo glögiä:notworthy:...perinteet kunniaan siis kauppareissuillani(y):D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä