Kyllä siinä jotain näkyy, mutta mahtaako se olla väritön viivanpaikka..?
Mulla on sellanen tilanne, että tuli jo menkatkin välissä eli dpot on tullu ja menny. En vaan pääse tästä testailusta irti, kun aina jotain vähän tulee. Mut viivan pitäisi olla jo paljon vahvempi, tiedänhän mä sen.Stindepinde, sullahan oli ollut torstaina jo hailura? Mun mielestä se torstainen oli vähän vahvempi ja siinä oli väriä, olisiko kemiallinen raskaus.. Mikä dpo sulla nyt?
Vaihda ovistesteihin, pääset jatkamaan testailuaMulla on sellanen tilanne, että tuli jo menkatkin välissä eli dpot on tullu ja menny. En vaan pääse tästä testailusta irti, kun aina jotain vähän tulee. Mut viivan pitäisi olla jo paljon vahvempi, tiedänhän mä sen.
Kyl siinä jotain näkyy, mut noi testit on tunnettuja siitä että antaa sinertäviä viivanpaikkoja tosi herkästi...koita testata jollain toisella testillä esim perus pc, ne ei maksa paljoo ja saa perus marketeista siinä on 2 testiä niin tee toinen vaikka tänään ja toinen huomenna..jos tänään tulee haamu niin on jo varmasti huomenna tummempi hyvät oireet sulla ainakin on. Peukkuja!Täällä lienee asiantuntijoita, joten laitanpa kuvan kera kysymyksen: onko tämä haamujen haamu vai viivanpaikka. Kokemuksia Clearbluesta? tämä siis dpo 14. (menkat alkaa yleensä dpo 12-14). Nyt dpo 15 menossa, eikä menkkoja näy. Tuhrua sen sijaan perjantaista asti satunnaisesti pyyhkies ja kovat menkkaolot kyllä olleet. katso liitettä 2290
Itekki saan herkästi viivanpaikkoja lähes kaikkiin testeihin, pc:hen en oo tosin koskaan saanu. Clearbluen digi on ainut testi johon luotan, koska se kertoo vastauksen heti eikä tartte tihrustella viivojaPc on ollu luottotesti, mutta nyt meni maku testiin.
Sain minuutin kuluessa selkeön toisen viivan, jonka mieskin näki haalean pinkkinä ihan ilman tihrustamista.
Vaan kaks minuuttia sen jälkeen toista viivaa ei ollutkaan, vain harmaa viivanpaikka.
Mikä olis hyvä testi?
Voisko se silti olla haamu/plussa? Jos testiajalla tuli värillinen viiva. Mulla kävi herkkien one stepien kanssa vähän vastaava. Testiajalla oli haamu, joka sit katosi ja jäi harmahtava viivanpaikka. Toisella testillä (pc) oli jo seuraavana päivänä selvä plussa.Pc on ollu luottotesti, mutta nyt meni maku testiin.
Sain minuutin kuluessa selkeön toisen viivan, jonka mieskin näki haalean pinkkinä ihan ilman tihrustamista.
Vaan kaks minuuttia sen jälkeen toista viivaa ei ollutkaan, vain harmaa viivanpaikka.
Mikä olis hyvä testi?
Sullahan on ihan selkeet haamut noissa pc:n testeissä :O kumma jos digi ei antanu positiivista tulosta...hmmTaidan tulla tänne teidän joukkoon ihan kokonaan
Nyt dpo 16 (ehkä, sekava kierto) ja menkat myöhässä noin 2 päivää. Tässä ylhäällä purettuna cb:n viikkonäytöllinen digi, joka ilmoitti että EI RASKAANA. Alla PC: ylin eilen, alin aamulla. Sekä eilinen One Step.
Mitä mun kehossa tapahtuu? Kemiallinen raskaus? Onko kellään kokemusta, että tässä vaiheessa digi näyttäisi negatiivista? Joitakin kuvia googlettamalla löysin, jonka perusteella nuo viivat VOISI tulkita positiiviseksikin, mutta hyvin on vaihtelevaa tietoa...
ai näytti? ihanan lohdullisen kuuloista? ...pitänee testata pc:llä huomenna aamusta jos ois vahvistunut. jotenkin vaan tuo digin nega sai vaipumaan aika epätoivoon oon aina luottanu siihen ku vuoreen.@miniminimini
Sullahan on pc:t ihan selkeitä. Mulla digi näytti edellisessä raskaudessa vasta, kun menkat oli lähes viikon myöhässä ja pc näytti samassa raskaudessa jo ennen menkkoja.
Etkös tuolla edellisessä viestissä puhunut, että pcllä plussa? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin...Ei oo menkat myöhässä. Illalla alkavat.
3 vuotta yritystä, ei yhtään plussaa.
Arvelinkin, että sekoilin itse, anteeksi.Edellisessä raskaudessa plussa. Olen ollut 7 kertaa raskaana, yksi lapsi. Muut menneet kesken rv 9-15. Edellisen kerran plussasin reilu kolme vuotta sitten, joka meni kesken rv 14+4. Sen jälkeen ei yhtään plussaa.
Eilen minuutin odotuksen jälkeen oli ihan vaaleanpunainen viiva, jonka myös mies näki tihrustamatta. Pari minuuttia myöhemmin tilalla oli vain harmaa viivanpaikka.