Tänään taas testattu, viikkoja 5+2 tänään. Olisin odottanut että digi jo 3+.. tosin päiväpissasta tehty mutta silti
http://aijaa.com/LVgtJs
Oisko vaan toi päiväpissa vaikuttanut tulokseen? Hyvä viiva pc:ssä. Silti tavoitan huolesi, mutta jospa se olisi turhaa.Tänään taas testattu, viikkoja 5+2 tänään. Olisin odottanut että digi jo 3+.. tosin päiväpissasta tehty mutta silti
Väittäsin haamulaiseksi
Ei ole tuo viivanpaikka. Ihan plussahaamu
Sain eilen viivanpaikan kahteen testiin ja yöllä, kun heräsin oli pakko tehdä testi uudestaan, kun pyörin yön miettien tätä. No luulen, että kyseessä ei ollutkaan viivanpaikka eilen (en saanut kameralle, mutta sellainen harmaa viiva ), koska tänä "aamuna" viiva olikin jo selvempi. Olen aika shokissa, vauva ei ollut suunnitelmissa
Tein tolla samalla testillä eilen keskellä päivää ja toisen tänä aamuna. Kuivuttuaan tuli niin epämääränen hailura testiviivan paikalle niin siks räjäytin osiin, pimahtanut kun olen niin läpivalasinkin, oli siinä joku tooodella hailura, ei läpinäkyvä, vaan hailusti punertava. Nyt vartoilen pari päivää, jos ei ala menkat ni uus testi. Alavatsa ollu älyttömän kipee sunnuntaista asti (normisti päivä ennen menkkoja ja ekana kunnon vuotopäivänä) nyt ei oo vieläkään tissit kivettyny kipuineen, hiukan kiinteemmät, mut nännit törky hellät (mitä ei ennen oo ollu). Lämpöjä en oo koskaan seurannu, mut jäässä olen päästä varpaisiin ollu oviksesta asti. Huimausta ja "repäsykipuja" on ollu (ei pystyny rautakangella tekee tolpille reikiä maahan ku tuntu et munasarjat repee joka täräyksestä).Täysien kottareiden kuskaaminen aiheutti ikävää puukotusta nivusiin. Silti on tunne, että vuotaa jo vaikka mitään ei vuoda.. Jestas ku mä halkeen jännityksestä.Mun tilanne selkiytyi sit nyt eli tein negan menkkojen jälkeen. Kuva vielä vahvistuksena. Apteekin Ultra on kyseessä ja kyllä sillä saa ihan puhtaan valkoisen blanconkin aikaiseksi. Toisaalta hyvä, että nyt tuli näin selkeä nega, niin ei tarvitse enää jahkailla valemenkkoja sun muuta. Ja pitää olla hiukkasen iloinen siitä selkeästä plussastakin ennen menkkoja, jospa se joskus sitten tärppäisi kunnolla.
Onnea kaikille yritykseen ja plussatuulia!
katso liitettä 2275
Täällä ollaan about. Tosin yk, hmm, voit lisätä nelosen perään numeron.Täällähän on taas mukavasti plussia. Onnea kaikille! ♡ Saapahan edes jossain ihailla noita kahta viivaa, kun omat testit on toistaiseksi ollut totaalisen blancoja.
Täällä siis yk 4 ja dpo 2 kääntymässä iltaan. Hitaasti taas matelee aika... Onko muita piinailijoita mun kanssa samoissa päivissä?
Plussatuulet tähän kiertoon! Ite täällä jännäilen omia tuloksia, kun kaks vikaa kiertoo olleet 24 ja 25, nyt siis 26 ja apteekin herkkä näyttää vaa haamujen haamujen haamun hailua mallilla roskis. Menkkaolot on, mutta erilaisella tavalla. Toivoa on vielä, mutta...Täällähän on taas mukavasti plussia. Onnea kaikille! ♡ Saapahan edes jossain ihailla noita kahta viivaa, kun omat testit on toistaiseksi ollut totaalisen blancoja.
Täällä siis yk 4 ja dpo 2 kääntymässä iltaan. Hitaasti taas matelee aika... Onko muita piinailijoita mun kanssa samoissa päivissä?