Kyllä siinä näkyy viiva, mutta luulen sen olevan höpöviiva.Voe eiiiii..menin vielä testaamaan tänä aamuna ja nyt näyttää tältä..tosin jouduin muokkamaan kuvaa. Takokaa mun päähän nyt, että tää ei oo oikee viiva...
katso liitettä 2277
Kyllä siinä näkyy viiva, mutta luulen sen olevan höpöviiva.Voe eiiiii..menin vielä testaamaan tänä aamuna ja nyt näyttää tältä..tosin jouduin muokkamaan kuvaa. Takokaa mun päähän nyt, että tää ei oo oikee viiva...
katso liitettä 2277
Näkyy selvästi haamua, mutta mun kokemuksen mukaan oikea haamu ennemminkin selkenee kuivuessaan. Rfsu ei mulla toimi. Saan viivanpaikkoja, jotka eivöt kohdallani raskautta tarkoita. Lienee pissassa joku ihmeellinen ominaisuus, joka viivanpaikat saa näkyviin.http://aijaa.com/SbDpRK
Auttakaa mua! Näettekö haamua? Tänä aamuna 4 tunnin pidätyksellä, dpo 9 menossa. Haamu ilmestyi tuohon noin 1-2 minuutin kohdalla mutta kuivuessaan haihtui pois. Itsestä tuntuu että siinä olisi ollut häivähdys väriä. Onko kellekään muulle käynyt näin?
Mikä testi kyseessä? Vaikuttaa haamulta kyllä mun silmäänVoe eiiiii..menin vielä testaamaan tänä aamuna ja nyt näyttää tältä..tosin jouduin muokkamaan kuvaa. Takokaa mun päähän nyt, että tää ei oo oikee viiva...
katso liitettä 2277
Tää on apteekin Ultra. Ihan hassua menkkojen jälkeen testata, mut kun ei vaan voi lopettaa..Mikä testi kyseessä? Vaikuttaa haamulta kyllä mun silmään
Itse tikuttelen 2-3 kertaa päivässä sillon ku ovis on lähellä, ihan vaan sen takia että mulla näkyy se ovishuippu tosi vähän aikaa ja sit tikut lähtee taas haaleneen...tässä mun suora...noi 2 alinta oli ne tummimmat ja sit lähti taas haaleneen. Eli voi tosiaan olla että se meni sulla jo ohitseOvisplussaa metsästän. Viikonloppuna testatut heitin pois, olivat haaleampia kuin toi maanantain.
Mielipiteitä raati, menikö ohi vai voiko tollasia haaleita saada vaikkei ovista edes tulis/olis tulossa?
Flon mukaan ois ovis tänään.
Onko sulla muutes kuinka pitkät kierrot? Aika myöhään ovis jos olis vasta kp26 :O toki sit voi ollakki jos on pitkä kierto, mulla on ovis aina joskus kp13-14 välilläOvisplussaa metsästän. Viikonloppuna testatut heitin pois, olivat haaleampia kuin toi maanantain.
Mielipiteitä raati, menikö ohi vai voiko tollasia haaleita saada vaikkei ovista edes tulis/olis tulossa?
Mä joudun testaamaan kolmesti päivässä tai menee ohi. Eihän oviksen tuloa 100 % faktana voi tietää ilman lääkäriä/kokeita, mutta kyllä käsittääkseni tulee monelle jotain viivaa jopa koko kierron. Tekisin ensi kierrossa pari päivässä.Ovisplussaa metsästän. Viikonloppuna testatut heitin pois, olivat haaleampia kuin toi maanantain.
40 päivää oli viime kierto.Onko sulla muutes kuinka pitkät kierrot? Aika myöhään ovis jos olis vasta kp26 :O toki sit voi ollakki jos on pitkä kierto, mulla on ovis aina joskus kp13-14 välillä
Onhan siellä viiva! Ite en saa pc:n mitään turhia viivanpaikkoja ees.@Minni-83 Kyllä siellä jotain häilyy. Sulla on vähän sama kuin mulla, että aina sinne testiin jotain eksyy ja se pistää miettimään. Tsemppiä!
Mulla tässä oma testi, PC ja aamulla tehty. Viiva ilmestyi kolmen minuutin kohdalla.
katso liitettä 2281
Mulla pitäsi kyllä olla jo tosi selkeä viiva jos raskaana olisin. Oireita kyllä olis vaikka muille jakaa, mutta ne taitaa johtua nyt jostain muusta no mutta tein kuitenkin toisen testin että se ei jää tonne kaappiin pyörimään tässä siis kuva pari min testin teon jälkeen. On kyllä niin raivostuttavan selviä viivanpaikkoja heti testiajallaTollanen mullakin tuli perjantaina ja lauantaina olikin vahvistunut ihan selkeäksi viivaksi
Tässäkin nään jotain. Mutta luulis tosiaan vahvistuneen jo enemmän. Jos on ollut jotain kiinnitymisyritystä kuitenkin?Mulla pitäsi kyllä olla jo tosi selkeä viiva jos raskaana olisin. Oireita kyllä olis vaikka muille jakaa, mutta ne taitaa johtua nyt jostain muusta no mutta tein kuitenkin toisen testin että se ei jää tonne kaappiin pyörimään tässä siis kuva pari min testin teon jälkeen. On kyllä niin raivostuttavan selviä viivanpaikkoja heti testiajalla
Onpas komia viiva!!http://aijaa.com/Lcb0aF
Tännekin vielä tämän päivän testi. Menkat nelisen päivää myöhässä.