Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

http://aijaa.com/SbDpRK

Auttakaa mua! Näettekö haamua? Tänä aamuna 4 tunnin pidätyksellä, dpo 9 menossa. Haamu ilmestyi tuohon noin 1-2 minuutin kohdalla mutta kuivuessaan haihtui pois. Itsestä tuntuu että siinä olisi ollut häivähdys väriä. Onko kellekään muulle käynyt näin?
Näkyy selvästi haamua, mutta mun kokemuksen mukaan oikea haamu ennemminkin selkenee kuivuessaan. Rfsu ei mulla toimi. Saan viivanpaikkoja, jotka eivöt kohdallani raskautta tarkoita. Lienee pissassa joku ihmeellinen ominaisuus, joka viivanpaikat saa näkyviin.
 
Ovisplussaa metsästän. Viikonloppuna testatut heitin pois, olivat haaleampia kuin toi maanantain.
Mielipiteitä raati, menikö ohi vai voiko tollasia haaleita saada vaikkei ovista edes tulis/olis tulossa?
Flon mukaan ois ovis tänään.
Itse tikuttelen 2-3 kertaa päivässä sillon ku ovis on lähellä, ihan vaan sen takia että mulla näkyy se ovishuippu tosi vähän aikaa ja sit tikut lähtee taas haaleneen...tässä mun suora...noi 2 alinta oli ne tummimmat ja sit lähti taas haaleneen. Eli voi tosiaan olla että se meni sulla jo ohitse
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: atvk87
Ovisplussaa metsästän. Viikonloppuna testatut heitin pois, olivat haaleampia kuin toi maanantain.
Mielipiteitä raati, menikö ohi vai voiko tollasia haaleita saada vaikkei ovista edes tulis/olis tulossa?
Flon mukaan ois ovis tänään.
Onko sulla muutes kuinka pitkät kierrot? Aika myöhään ovis jos olis vasta kp26 :O toki sit voi ollakki jos on pitkä kierto, mulla on ovis aina joskus kp13-14 välillä
 
Ovisplussaa metsästän. Viikonloppuna testatut heitin pois, olivat haaleampia kuin toi maanantain.
Mielipiteitä raati, menikö ohi vai voiko tollasia haaleita saada vaikkei ovista edes tulis/olis tulossa?
Flon mukaan ois ovis tänään.
Mä joudun testaamaan kolmesti päivässä tai menee ohi. :) Eihän oviksen tuloa 100 % faktana voi tietää ilman lääkäriä/kokeita, mutta kyllä käsittääkseni tulee monelle jotain viivaa jopa koko kierron. Tekisin ensi kierrossa pari päivässä.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
oon ottanu ovistikkujen lisäks aamulämmöt seurantaan, jos tekee joka aamu samaan aikaan sen mittailun niin saa selville koska ovis on tapahtunut...jos haluaa siis selvyyden siihen että ovuloiko ollenkaan. oviksen jälkeen lämmöt nousee, mutta ennen ovista ne ovat jopa normilämpöä matalemmalla
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Onko sulla muutes kuinka pitkät kierrot? Aika myöhään ovis jos olis vasta kp26 :O toki sit voi ollakki jos on pitkä kierto, mulla on ovis aina joskus kp13-14 välillä
40 päivää oli viime kierto.

Eli sitten kuukauden päästä uudestaan ja useampi testi per päivä!

Kiitos teille!

Muokkaus: tallettelut su, eilen ja tänään, joten jos se oli eilen, nii hyvältä vaikuttaa! Eiköhän se oo tärkeämpää kuin tikut loppujen lopuksi. :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on mul kp 25/27-32 ovis oli aikaisin tai sit myöhässä tuntemusten ja limojen suhteen. Rfsu:n raskaustestiin tuli jotain. Mikä lie viivanpaikka. Mä pelkään että käy samanlailla kun monta kertaa aikaisemmin et tulee haaleita viivoja ja sit alkaa menkat.

 
Moi

Onnea plussista :love:. Monella haamuileekin. Mulla dpo epävarma, 12 tai vähemmän ehkä. Tuloksena rfsu puikkoon ilmestynyt "roakishaamu". Ei ole ennen antanut, mut ei siinä mitään ollut tetiajalla ja jätin kappiin.
@Minni-83 Kyllä siellä jotain häilyy. Sulla on vähän sama kuin mulla, että aina sinne testiin jotain eksyy ja se pistää miettimään. Tsemppiä!

Mulla tässä oma testi, PC ja aamulla tehty. Viiva ilmestyi kolmen minuutin kohdalla.

katso liitettä 2281
Onhan siellä viiva! Ite en saa pc:n mitään turhia viivanpaikkoja ees.
 
Tollanen mullakin tuli perjantaina ja lauantaina olikin vahvistunut ihan selkeäksi viivaksi ;)
Mulla pitäsi kyllä olla jo tosi selkeä viiva jos raskaana olisin. Oireita kyllä olis vaikka muille jakaa, mutta ne taitaa johtua nyt jostain muusta :ROFLMAO: no mutta tein kuitenkin toisen testin että se ei jää tonne kaappiin pyörimään :whistle: tässä siis kuva pari min testin teon jälkeen. On kyllä niin raivostuttavan selviä viivanpaikkoja heti testiajalla :confused:

 
Tämmänen haamujen haamu? tänään. Tää on parin tunnin pidättelyllä, kun tuli vaan sellanen olo mitä jos :D
Tänään tuli 6 viikkoa myöhäisestä keskenmenosta ja nega testattu viime viikolla.
Tein myös samasta näytteestä yhen Clearbluen digin, joka näytti ei raskaana. Avasim digin ja sisällä oli kolme viivaa ja nettiä tutkiessa ei raskaana tulokseen ois tullut vain yksi viiva?
 

Attachments

Tässä mun tämän aamun testaus



Uskoisin että tänään tai eilen on ollut menkat ekaa päivää myöhässä. Edellisen synnytyksen jälkeen ehtinyt tulla siis 3 kuukautiset ja kierrot olleet 30,25 ja 38. Tästä tiedän heselmöittymisajankohdan viikon tarkuudella ja sen perusteella milloin sain ekan viivan tikkuun luulisin että nyt on ehkä dpo15 menossa..
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Mulla pitäsi kyllä olla jo tosi selkeä viiva jos raskaana olisin. Oireita kyllä olis vaikka muille jakaa, mutta ne taitaa johtua nyt jostain muusta :ROFLMAO: no mutta tein kuitenkin toisen testin että se ei jää tonne kaappiin pyörimään :whistle: tässä siis kuva pari min testin teon jälkeen. On kyllä niin raivostuttavan selviä viivanpaikkoja heti testiajalla :confused:

Tässäkin nään jotain. Mutta luulis tosiaan vahvistuneen jo enemmän. Jos on ollut jotain kiinnitymisyritystä kuitenkin? :)
 

Yhteistyössä