Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Stindepinde, sullahan oli ollut torstaina jo hailura? Mun mielestä se torstainen oli vähän vahvempi ja siinä oli väriä, olisiko kemiallinen raskaus.. Mikä dpo sulla nyt?
Mulla on sellanen tilanne, että tuli jo menkatkin välissä eli dpot on tullu ja menny. En vaan pääse tästä testailusta irti, kun aina jotain vähän tulee. Mut viivan pitäisi olla jo paljon vahvempi, tiedänhän mä sen. :(

Mä vedän tässä liian aikaisessa testailussa varmaan pohjat. Pakkohan se oli eka nega tehdä kp 23/28-30 dpo 6 sillä perusteella, että jos ois tulossa vaikka kaksoset niin jotain viivaa saattais näkyä jo. :LOL: Oireet on niin lupaavat että kuvittelen vaikka mitä taas. Lämmöt on jääny pyörimään 37-37,3 tasolle ja rintojakin aristaa hiukan.

Maanantaina on kp 25 ja mulla joka kierrossa alkanut tuhruvuoto silloin. Jännityksellä odotan, että mitä tuleman pitää.

Mul keskiviikon jälkeen ei ole tullut testeihin mitään viivaa. Viimeisin rfsu raskaustesti liuska tehty juuri äskön ja puhdas nega. Mul on nyt menossa kp 29/27-32 viime kierrossa oli jotain yritystä kun tuli haaleita viivoja ja menkat alko myöhässä. En tiedä oliko nytkin kemiallinen ja hipaissut vaan kohdun seinämää. Menkat ei ole vielä alkanut. Mut kyl ne sieltä vielä alkaa

Täällä lienee asiantuntijoita, joten laitanpa kuvan kera kysymyksen: onko tämä haamujen haamu vai viivanpaikka. Kokemuksia Clearbluesta? tämä siis dpo 14. (menkat alkaa yleensä dpo 12-14). Nyt dpo 15 menossa, eikä menkkoja näy. Tuhrua sen sijaan perjantaista asti satunnaisesti pyyhkies ja kovat menkkaolot kyllä olleet. :( IMG_2275.jpg

Täällä lienee asiantuntijoita, joten laitanpa kuvan kera kysymyksen: onko tämä haamujen haamu vai viivanpaikka. Kokemuksia Clearbluesta? tämä siis dpo 14. (menkat alkaa yleensä dpo 12-14). Nyt dpo 15 menossa, eikä menkkoja näy. Tuhrua sen sijaan perjantaista asti satunnaisesti pyyhkies ja kovat menkkaolot kyllä olleet. :( katso liitettä 2290
Kyl siinä jotain näkyy, mut noi testit on tunnettuja siitä että antaa sinertäviä viivanpaikkoja tosi herkästi...koita testata jollain toisella testillä esim perus pc, ne ei maksa paljoo ja saa perus marketeista :) siinä on 2 testiä niin tee toinen vaikka tänään ja toinen huomenna..jos tänään tulee haamu niin on jo varmasti huomenna tummempi :) hyvät oireet sulla ainakin on. Peukkuja!

Pc on ollu luottotesti, mutta nyt meni maku testiin.
Sain minuutin kuluessa selkeön toisen viivan, jonka mieskin näki haalean pinkkinä ihan ilman tihrustamista.
Vaan kaks minuuttia sen jälkeen toista viivaa ei ollutkaan, vain harmaa viivanpaikka.

Mikä olis hyvä testi?
Itekki saan herkästi viivanpaikkoja lähes kaikkiin testeihin, pc:hen en oo tosin koskaan saanu. Clearbluen digi on ainut testi johon luotan, koska se kertoo vastauksen heti eikä tartte tihrustella viivoja

Pc on ollu luottotesti, mutta nyt meni maku testiin.
Sain minuutin kuluessa selkeön toisen viivan, jonka mieskin näki haalean pinkkinä ihan ilman tihrustamista.
Vaan kaks minuuttia sen jälkeen toista viivaa ei ollutkaan, vain harmaa viivanpaikka.

Mikä olis hyvä testi?
Voisko se silti olla haamu/plussa? Jos testiajalla tuli värillinen viiva. Mulla kävi herkkien one stepien kanssa vähän vastaava. Testiajalla oli haamu, joka sit katosi ja jäi harmahtava viivanpaikka. Toisella testillä (pc) oli jo seuraavana päivänä selvä plussa.

Taidan tulla tänne teidän joukkoon ihan kokonaan :D

Nyt dpo 16 (ehkä, sekava kierto) ja menkat myöhässä noin 2 päivää. Tässä ylhäällä purettuna cb:n viikkonäytöllinen digi, joka ilmoitti että EI RASKAANA. Alla PC: ylin eilen, alin aamulla. Sekä eilinen One Step.

Mitä mun kehossa tapahtuu? Kemiallinen raskaus? Onko kellään kokemusta, että tässä vaiheessa digi näyttäisi negatiivista? Joitakin kuvia googlettamalla löysin, jonka perusteella nuo viivat VOISI tulkita positiiviseksikin, mutta hyvin on vaihtelevaa tietoa...

Attachments

Taidan tulla tänne teidän joukkoon ihan kokonaan :D

Nyt dpo 16 (ehkä, sekava kierto) ja menkat myöhässä noin 2 päivää. Tässä ylhäällä purettuna cb:n viikkonäytöllinen digi, joka ilmoitti että EI RASKAANA. Alla PC: ylin eilen, alin aamulla. Sekä eilinen One Step.

Mitä mun kehossa tapahtuu? Kemiallinen raskaus? Onko kellään kokemusta, että tässä vaiheessa digi näyttäisi negatiivista? Joitakin kuvia googlettamalla löysin, jonka perusteella nuo viivat VOISI tulkita positiiviseksikin, mutta hyvin on vaihtelevaa tietoa...
Sullahan on ihan selkeet haamut noissa pc:n testeissä :O kumma jos digi ei antanu positiivista tulosta...hmm

on kyllä jännä tilanne, koita tehdä vaikka uus digi parin päivän päästä...ja tosiaan niin kauan sulla on toivoa jos ei menkkoja näy. Kyllä sulla raskaushormoneja on jos kerran 3 testiin tuli selvät haamut :)

@tossu-83 - näin on varmaan tehtävä, ja haettava vielä yksi PC-paketti että voi huomenna testailla, luulisi, että viiva lähtisi vahvistumaan. Esikoisen aikaan tuli selvä plussa jo dpo12 ja silloin myös digiin plussa. Nyt on tullut myös tuhrua, joten ei tässä kauhean luottavaiselta tunnu.

Mielellään kuulen lisää kokemuksia? On kyllä huono juttu, että ei voi hakea suoraan tästä keskustelusa, ihan ei jaksa 742 sivua plärätä, että onko joku muukin avannut tuota digitestiä :D

Helou @miniminimini, mä oon avannut digejä ja hakenut niistä tietoja muista sivustoista. Eli kaikissa noissa digeissä näkyy kolme viivaa aina, oli tulos mikä vaan. Yksi on testiviiva, eli toi vahvin. Sit sen vieressä oleva viiva määrittää, oletko raskaana. Alla oleva yksittäinen viiva sitten taas sitä, oletko millä viikolla menossa. Viivojen pitäisi olla vahvempia, jotta masiina antaa tuloksen "raskaana". Digi ei oo se herkin testi, että sinuna minäkin tekisin sen uudestaan muutaman päivän päästä, silloin tulee jo ehkä toivottu vastaus! Tsemppiä! :)

@miniminimini Sulla jännä tilanne. Selkeet viivat kyllä liuskoissa. Jatka testailua ja digiä uudestaan parin päivän päästä :)

Ootteko saanu viivanpaikkaa rfsu 10mlU puikolla? Mä en ole siihen mitää saanut, kaikkiin muihin varmaan sit oonki roskishaamusta lähtien.. mutta tohon eilen tuli tooodella haalea pinkki haamujen esiäiti testiajalla, minä kuivunut yhtä haaleana haamuna tikkuun. Kuitenkin sen erotin, ja siis erotan vieläkin, mut aiemmin muissa kierroissa mitä muutamat tehny, ei kyl ole antanu mitään, eikä ole aihettakaan ollu. Eikä ole nytkään. Dpo:t ei tiedossa, mut veikkaan 14-16 väliin tänään. Törkeet menkkakivut ollu sunnuntaista, mutta ei vuotoa, muutaan kerran turhrua paperiin.

Viimeksi muokattu:
@nelHM - mulla ei olee kokemusta noista RFSU puikoista. Mutta jotenkin yleisesti haluaisin uskoa, että ainakaan selkeitä haamuja (joissa siis väriä, eikä tarvi tihrustaa) ei tule, ellei ole hormonia kehossa.
Mulla on nyt myös "tuhrua" jota tulee pyyhkiessä - vaihdellen vaaleanpunertavasta ihan tumman ruskeaan.

@stindepinde - kiitos vastauksestasi. Eli periaatteessa minun kuvassani tuo toinen hailakka kontorolliviivan vieressä on haamu, jonka digi tulkitsee ei:ksi. Mietin vain, että näillä dpoilla, eli 16 minimissään 14 vaikka olisin kuinka väärin laskenu, pitäisi ehkä olla jo vahvempi viiva. Varsinkin kun esikoisesta selvä plus jo dpo 12.. Mutta en nyt tiedä kannattaako siihenkään verrata :D

Ei tässä varmaan googlettamalla viisaammaksi tuu, pitää jatkaa testailua ja sit esim ihan loppuviikosta to/pe akselilla uusia digi jos täti ei tule ennen sitä. En ihan huvikseen raaski sitä digiä ostaa uudestaan :D

@miniminimini
Sullahan on pc:t ihan selkeitä. Mulla digi näytti edellisessä raskaudessa vasta, kun menkat oli lähes viikon myöhässä ja pc näytti samassa raskaudessa jo ennen menkkoja.
ai näytti? ihanan lohdullisen kuuloista? ...pitänee testata pc:llä huomenna aamusta jos ois vahvistunut. jotenkin vaan tuo digin nega sai vaipumaan aika epätoivoon :( oon aina luottanu siihen ku vuoreen.

Edellisessä raskaudessa plussa. Olen ollut 7 kertaa raskaana, yksi lapsi. Muut menneet kesken rv 9-15. Edellisen kerran plussasin reilu kolme vuotta sitten, joka meni kesken rv 14+4. Sen jälkeen ei yhtään plussaa.
Eilen minuutin odotuksen jälkeen oli ihan vaaleanpunainen viiva, jonka myös mies näki tihrustamatta. Pari minuuttia myöhemmin tilalla oli vain harmaa viivanpaikka.
Arvelinkin, että sekoilin itse, anteeksi.

Kurja tuo tilanne! Kierto kerrallaan. Oletteko hoidoissa? Sulla on ainakin kokemusta testaamisesta ja plussista ja negoisa, joten jospa minäkin uskallan vähän luottaa tuohon arvioosi noiden minun testeistäni!

@miniminimini mulla viime raskaudessa digi antoi negaa silloin kun menkkojen olis pitäny alkaa ja one step liuska haaleeta plussaa. Kaksi päivää myöhemmin digikin oli +. Uskon että ovis oli tuolloin myöhemmin.

Nyt on jännät paikat hyvät naiset. Ei oo alkanu tuhruttelu, eikä pms mitkä mulla yleensä tässä vaiheessa kiertoa jo täysiä päällä. Rinnat vaan tuntuu oudoille. Ihmeellistä kihelmöintiä. Tuntuu samalle ku maidon nousu. Huomenna dpo 10 ja aloitan testailun. Nyt kyllä pudotaan kovaa ja korkealta jos ei plussaa tule tähän kiertoon kun on niin lupaavat oireet.

Yhteistyössä