The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Pittää olla pöljä, joka näkee vaivaa tehdä itse ruoka ja pilaa sen liemikuutioilla:sick:
Ohjeissa sellaista näkee usein, mutta ei sitä silti kannata laittaa missään muodossa, kun siitä tulee migreeni ja se sekoittaa aivojen säätelyjärjestelmän: syöt aina vain liikaa ja tahdot lisää parin tunnin päästä.
Mitä sitte. Muut voivat laittaa vaikka syanidia. Laita sinä mitä haluat.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
1 "tölkki", 500 g, paseerattua tomaattia
1-2 pientä prk tomaattipyrettä
loraus hunajaa
400 g jauhelihaa
valkosipulia
sipulia
(varsiselleriä pieneksi hakattuna)
(iso poskkana pieneksi raastettuna)
1- 2 kpl lihaliemikuutioita
mustapippuria rouheena
oreganoa

Laita KATTILAAN tai kasariin IHAN KAIKKI ainekset, MYÖS RAAKA ( HUOM! TODELLAKIN SIIS RAAKA!)jauheliha. Sekoita massa sileäksi ja laita vasta sitten levy päälle! MUISTA kansi, muuten koko keittiö on pian punainen...
Anna kiehua miedolla lämmöllä n 10- 15 min, sekoita välillä. Valmis massa on TODELLA HYVÄÄ ja tämän jälkeen voit unohtaa ylihintaiset himapitsan lätyt!
Tämänkin voisi valmistaa oikein ja olisi parempaa.
 
vierailija
Tästä oli siis lähtöjään kyse:
kotipizzan jauhelihakastike

Mitähän kotipizzan jauheliha kastike mahtaa sisältää? Ainakin omasta mielestäni on erittäin hyvää ja olisi mukava tietää pystyisikö tuota tekemään itse millään tavalla.

Oletko maistanut kotipizzan jauhelihakastiketta?
En, koska on tilataan aina se vege ilman sieniä. Kerran parissa vuodessa ei voi olla liikaa.
 
vierailija
Hitto sun kanssa. Sanoinko että minä käytän sitä?
Syöt leipää kuitenkin, minkä ostat kaupasta? Oletko nähnyt suolatonta leipää missään? Omatekoinen puuro voi olla suolatonta, eikä silloin tarvitse leipää syödäkään. Voi on sitten asia erikseen ja ne muut.
"
Syanidia (yleensä NaCN) käytetään muun muassa teräksen karkaisussa, väriaineteollisuudessa, metallien pintakäsittelyssä, sekä kaivosteollisuudessa. Suomessa sitä käytetään muun muassa Suurikuusikon kultakaivoksessa.[1]

Sana ”syanidi” on otettu ”ferrosyanidista”, joka puolestaan keksittiin tarkoittamaan ”sinistä ainetta, jossa on rautaa”. Ferrosyanidit löydettiin alun perin preussinsinisestä väriaineesta. Kreikan κυανός (kyanós) = (tumman)sininen.[2]"
Lainaus wikipediasta.
 
Mie osaan tehdä huonompaa, parempaa ja myös siltä väliltä, mutta se mitä en osaa tehdä on tuo kotipizzan ja sitä minä tykkään ja sitä myös haluaisin.

Tyttöystävä tykkää huonommasta ja minä paremmasta, vähän erikoista ku samasta kattilasta otetaan :unsure:
Itsesi kannalta olisit tyytyväinen että tyttöystäväsi tykkää huonommasta. Oisit muuten sinkku.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä