Haluaisisit siekii pimpittää niinkun kisu? Mä vaan pompinEn mitään.
Haluaisisit siekii pimpittää niinkun kisu? Mä vaan pompinEn mitään.
Nyt ei pimpitellä.Haluaisisit siekii pimpittää niinkun kisu? Mä vaan pompin
Itselläsi niin pieni että tukehtumisvaaraa ei ole
Eikä oo
Mä tiiän
Se on yks telen Risto
Mut minkäs mä sille voin että osaan molemmat tyylit*räpsyttää simmujaan ja kohauttaa olkapäitään*Haluaisisit siekii pimpittää niinkun kisu? Mä vaan pompin
..niin..nyt meni hankalaksi kyllä...
Pomppiminen aiheuttaa maanjäristyksiä, jumppasalit lisääntyneet maailmassa missä ihmiset pomppii...tuotanoinnii..ei koske mua*uhmailee* ja toi on väärin kirjotettu *sipisee*
Phiuuu!*huokasee helpotuksesta* en oo tosiaankaan ollu sielläpäinkään kun mä pompin ihan missä vaan lätäköissä ja lätäköitten sivuillakin ja metässä ja kaupassa jajaja...Pomppiminen aiheuttaa maanjäristyksiä, jumppasalit lisääntyneet maailmassa missä ihmiset pomppii.
Siitä johtuu nuo lisääntyneet maanjäristykset
Nyt pistit kyllä pahan...miten sellaseen voi tukehtua mitä ei ees oo
mutku mutku, kyse ei oo pomppimisesta vaan pimppimisesta,johan sen kertoi typokinPomppiminen aiheuttaa maanjäristyksiä, jumppasalit lisääntyneet maailmassa missä ihmiset pomppii.
Siitä johtuu nuo lisääntyneet maanjäristykset
*kipittää nytkyllä perässä* Mullekii!!*lähti nytkyllä pomppien tekeen saavillisen mustaakahvia*
Eikäku hän artikuloi sen selkeesti eikä tehny hörhösormeiluroutistamutku mutku, kyse ei oo pomppimisesta vaan pimppimisesta,johan sen kertoi typokin
Kiva kun on nainen ja omistaa pimperon, miesparat ei tiiä mistä jäävät paitsiEikäku hän artikuloi sen selkeesti eikä tehny hörhösormeiluroutista
Nyt en jouva tähän hätään laittaa missä voi sitten pimpitellä mutta on semmonen tuntumus ettei mun tartte laittaakaan
Onneks sen voi nauttia niin monella tavalla...vaikka m a i d o l l a jos suu niin sanooHöyryävän kuumaa MUSTAA kahvia, mikä ihana oraalinen nautinto!
Eikäkä voiskaan, koska nimittäin eihän se senjälkeen ois enää mustaa vaan jotain aivan muuta *heiluttelee peppuaan ja kipittää rallatellen karkuun*Onneks sen voi nauttia niin monella tavalla...vaikka m a i d o l l a jos suu niin sanoo
Mitteepä söit? Vai muutenko vaan röyhtäilet?Röyh