Mä lähden sinne kauppaan nyt
Ja sitten leivotaan
Tuisäisäi, nauti elostas ja olostas ihana!*vilkuttaa*
Ja sitten leivotaan
Tuisäisäi, nauti elostas ja olostas ihana!*vilkuttaa*
Silleesti niin kuuma, että mä aukasen tätä hupparin vetskaria niin etten voi mitään jos/kun vilkahtaa jotain kivannättiä pitsiä ja lähen sinne kauppaan p o m p p i m a a n
Tyydyttikö vastaus*räpsytiräpsyti*?
Itseasiassa Routamisun viestissä ei edes ollut mitään Giffiä. Suuresti tunnen että tässä on käytetty nyt jonkinlaista vilunkia.
No onneks avasit vaan vähän sitä hupparin vetskaa, etkä ihan kokonaan repässyt esille kaikkea
*se on riippuliitäjä varmaankin*hiihtämällä pääsee noin pienellä matkalla.
En ole juutalainen niin tään rabbin neuvot onneksi voin unohtaa.
Uskotko vain sitä mitä haluat, vai sitä mitä näet?Uskoisin asian olevan jopa päinvastoin
Menehän syömään lisää sitä vegepaskaa...vajukkien kokoontumisajot.
Mä mitään tehnynnäItseasiassa Routamisun viestissä ei edes ollut mitään Giffiä. Suuresti tunnen että tässä on käytetty nyt jonkinlaista vilunkia.
Et niin.Mä mitään tehnynnä
Emmä tiiä, kuka sellasta ees syö?@Elena, jokopunajuurikeitto on syötävää?
Huomenta
Vähän vaan menin peito alle lämmittelemään, sitten olinkin yhtä äkkiä muka jossain VOK:i leirillä missä oli hiivatisti ulkomaalaisia ja niille opetettiin siellä suomenkieltä ja mä en löytänä mistään mun laukkua ja siellä oli kännykkä ja kukkaro
Siellähän se Asiankannattaja niitä "ilmaiskirjojaan" rahtaa? Mitään muuta syytä en ole keksinyt
ku olin huomaavinani, että olit menossa ostamaan kaalia sun keittoon.Emmä tiiä, kuka sellasta ees syö?
Pysy pois nistä Vokeista, voit luusata muutakin kuin vain puhelimesi.Huomenta
Vähän vaan menin peito alle lämmittelemään, sitten olinkin yhtä äkkiä muka jossain VOK:i leirillä missä oli hiivatisti ulkomaalaisia ja niille opetettiin siellä suomenkieltä ja mä en löytänä mistään mun laukkua ja siellä oli kännykkä ja kukkaro
aaa sä luit Majurin jekkuilujaOo,
ku olin huomaavinani, että olit menossa ostamaan kaalia sun keittoon.
Mun silmät taitaa harittaa ja luin jonkin toisen viestin ja sinun nikin samaan aikaan.
No voi V. Älä sano muille minkä tyhmyyden tein.aaa sä luit Majurin jekkuiluja
Saa tähän muutkin vastata, mut epekillä on tietoa siitä SAPista, mikä ei ole minkään otuksen sappikiviäUskotko vain sitä mitä haluat, vai sitä mitä näet?
Vai näetkö vain sen mihin uskot vai mitä haluat uskoa?
Lisäkysymyksen voit esittää kysymyksellä, tästä uutisesta
Punajuurikeitto on hyvääEmmä tiiä, kuka sellasta ees syö?
Kännykästä saakin suoran reitin sun luo. Sitä tietysti toivotkin?Huomenta
Kännykästä saakin suoran reitin sun luo. Sitä tietysti toivotkin?