Miks ellu ja softy tykkäs ja piti ihanana että en sovi enää kavereiden elämään Musta siinä ei ole mitään tykkäämistä
Eiku sitä että iltaa.Miks ellu ja softy tykkäs ja piti ihanana että en sovi enää kavereiden elämään
Eijjjj ehän mä sitä meinannunnannänniMiks ellu ja softy tykkäs ja piti ihanana että en sovi enää kavereiden elämään Musta siinä ei ole mitään tykkäämistä
Iltaa!
Mistähän sitä sais uusia kavereita vanhojen lisäks.Taas tuli todistettua etten mä sovi enää niiden elämään
Ei muakaan kiinnosta se.
No johan on HalausIltaa!
Mistähän sitä sais uusia kavereita vanhojen lisäks.Taas tuli todistettua etten mä sovi enää niiden elämään
En ajatellut että sulla on niin. Mutta aika tylsää olla ilman kaveria.Ei tässä sukset oo ristiin menny mutta mä vaan en tunnu sopivan piireihin.Kyllästynyt yksipuoliseen suhteiden ylläpitoon.En mä tiedä enää mitä tekis...
Eikö teillä aikataulut kohtaa vai onko liiaksi välimatkaa?Ei tässä sukset oo ristiin menny mutta mä vaan en tunnu sopivan piireihin.Kyllästynyt yksipuoliseen suhteiden ylläpitoon.En mä tiedä enää mitä tekis...
Lapsettomana sinkkuna ei vaan enää sovi kuvioihin.Kyllä se on tässä jo niin monesti todettuEn ajatellut että sulla on niin. Mutta aika tylsää olla ilman kaveria.
Olis edes mies.
Lapsettomana sinkkuna ei vaan enää sovi kuvioihin.Kyllä se on tässä jo niin monesti todettu
Mä taas kaipaan toisen syliä, lämpöä ja läheisyyttä..sellasta turvaa ja varmuutta ettei enää sattuis ja satutettais. Ei oo elämästä helppoo luvattu ja se on tullut jo huomattuaEi tässä sukset oo ristiin menny mutta mä vaan en tunnu sopivan piireihin.Kyllästynyt yksipuoliseen suhteiden ylläpitoon.En mä tiedä enää mitä tekis...
*halaan*Mä taas kaipaan toisen syliä, lämpöä ja läheisyyttä..sellasta turvaa ja varmuutta ettei enää sattuis ja satutettais. Ei oo elämästä helppoo luvattu ja se on tullut jo huomattua
Kaipaan mäkin mutta kaipaan myös kavereitani. en mä tyhmä ole kyllä mä tajuan että pienet lapset ja ruuhkavuodet mut silti kun ihan unohdetaan.Mut minkä sille voi,ehkä ne joskus tajuu että mäkin olen olemassaMä taas kaipaan toisen syliä, lämpöä ja läheisyyttä..sellasta turvaa ja varmuutta ettei enää sattuis ja satutettais. Ei oo elämästä helppoo luvattu ja se on tullut jo huomattua
*halii*Kaipaan mäkin mutta kaipaan myös kavereitani. en mä tyhmä ole kyllä mä tajuan että pienet lapset ja ruuhkavuodet mut silti kun ihan unohdetaan.Mut minkä sille voi,ehkä ne joskus tajuu että mäkin olen olemassa
Tuo ei ole kivaa. Ei sinkkuuden ja lapsettomuuden pitäs vaikuttaa.Lapsettomana sinkkuna ei vaan enää sovi kuvioihin.Kyllä se on tässä jo niin monesti todettu
Itseasiassa toi jos mikä on todella tyhmä "syy ja selitys".Tuo ei ole kivaa. Ei sinkkuuden ja lapsettomuuden pitäs vaikuttaa.
Eihän sen pitäsi mut silti se vaikuttaa.Ihan kun vapaaehtoisesti olisin tässä tilanteessaTuo ei ole kivaa. Ei sinkkuuden ja lapsettomuuden pitäs vaikuttaa.