The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
En tiedä tuosta. En ole koskaan ollut laihiksella. Eikä painokaan jojoile.
Perusasia, etkä tiedä. No, monella muulla jojoilee, tiedät kai? Ja jos syö kasviestrogeeneja (soijassa), varmasti nopeutuu kierto, koska elimistöllä on oma taito pitää tasapainoa yllä. Kaikki missä on -happo- loppu, esimerkiksi askorbiinihappo lisää runsaasti vuotoa, mutta varmasti myös sitruunaHAPPO, glutamiiniHAPPO ym, mutta askorbiinihaposta on omakohtainen kokemus. Runsaasta vuodosta taas tulee anemia hyvin helposti.
 
Oisit heti sanonut, että olet kokeillut, mutta etpä sanonut ja rumia ei sais puhua ja kävellessä syljeskely erityisesti on aika, miten mie sen sanoisin, no ei kovinkaan viehättävää.

Argggg perkele sun kanssa. :devil::cautious:
MÄ OLEN KOKEILUT KUUKUPPIA MENKKOJEN AIKAAN JA VITTU SE TUNTUU JA SATTUU SILLOIN ! ! :devil::cautious:
Mie tungen kohta jättimelonin sun perseeseen ja sanon ettei tunnu kun on paikoillaan
 
Softy
Perusasia, etkä tiedä. No, monella muulla jojoilee, tiedät kai? Ja jos syö kasviestrogeeneja (soijassa), varmasti nopeutuu kierto, koska elimistöllä on oma taito pitää tasapainoa yllä. Kaikki missä on -happo- loppu, esimerkiksi askorbiinihappo lisää runsaasti vuotoa, mutta varmasti myös sitruunaHAPPO, glutamiiniHAPPO ym, mutta askorbiinihaposta on omakohtainen kokemus. Runsaasta vuodosta taas tulee anemia hyvin helposti.
Tiedän että joillakin jojoilee. En syö soijaa. Mulla on ollut huono hemoglobiini alle kouluiästä lähtien.
 
vierailija
Rautatabletteja, en muista oliko silloin sanasolia olemassa.
Viime vuosina hemoglobiini on ollut ok.
Niistä menee elimistö ihan sekaisin, kun ne sisältävät muuntogeenisia aineksia. On ollut Sanasolia ja siinäkin sellaista on ollut, olen lukenut muualta.

Rasvaliukoiset vitamiinit tarvitsevat runsaasti rasvaa, esimerkiksi lihassa oleva B12- vitamiini ei liukene elimistöön eikä myöskään imeydy, jos ei syö päivittäin tarpeeksi rasvaa.
 
Softy
Niistä menee elimistö ihan sekaisin, kun ne sisältävät muuntogeenisia aineksia. On ollut Sanasolia ja siinäkin sellaista on ollut, olen lukenut muualta.

Rasvaliukoiset vitamiinit tarvitsevat runsaasti rasvaa, esimerkiksi lihassa oleva B12- vitamiini ei liukene elimistöön eikä myöskään imeydy, jos ei syö päivittäin tarpeeksi rasvaa.
Ai 70-luvulla?
Syön sopivasti pehmeitä rasvoja.
 
Tuo meloonihomma menee multa jotenkin ohi :unsure:
Siis mitä järkeä sitä meloonia on työntää perseeseen, jos se ei tunnu?
Järki on siinä,että jos et nyt lopeta ton kuukupin tunkemisen mulle,vaikka mie oon ärissy siulle,että se sattuu. Niin mulla menee hermot ja sun perseeseen satttuu tosissaan kun tunkasen se helevetin melonin ja mä sanon ettei satu kun on paikoilaan :cautious::mad::mad::devil:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Enhän mä ois sitä sulle tuputtanut alkujaan jos oisit kertonut että sulla on kokemusta ja ettei se sovi sulle vai oletko maininnut siitä aikaisemmin?7


Järki on siinä,että jos et nyt lopeta ton kuukupin tunkemisen mulle,vaikka mie oon ärissy siulle,että se sattuu. Niin mulla menee hermot ja sun perseeseen satttuu tosissaan kun tunkasen se helevetin melonin ja mä sanon ettei satu kun on paikoilaan :cautious::mad::mad::devil:
 
Siis ei ole mitään järkeä työntää sitä melonia perseeseen jos se ei tunnu siellä, jos sattuu sattumaan, niin sehän on vain hyvä asia.

Järki on siinä,että jos et nyt lopeta ton kuukupin tunkemisen mulle,vaikka mie oon ärissy siulle,että se sattuu. Niin mulla menee hermot ja sun perseeseen satttuu tosissaan kun tunkasen se helevetin melonin ja mä sanon ettei satu kun on paikoilaan :cautious::mad::mad::devil:
 
vierailija
Ai 70-luvulla?
Syön sopivasti pehmeitä rasvoja.
Maissiöljystä saat koisamyrkkyä, millä tapetaan oikeesti ne toukat: suolisto syöpyy sisältäpäin. Luomumaississa ei ole sitä.
Soijaöljystä saat glyfosaattia, mikä aiheuttaa syöpää - toki se liukenee elimistöön muuallekin. "Pehmeys" tarkoittaa vaan sitä, ettei niitä ole kovetettu teollisesti, mistä prosessista jää nikkeliä tuotteeseen:sick:.
 
Jatkoin jatkoin ku et sanonut, että olet testannut sitä.
Mie voisin jo vaihtaa aihetta, jos se sinulle sopii.
Kaupittelen kuukuppeja tästä lähtien muille.
Itselläni henkilökohtaisesti kyrpii ku jotku haukkuu kuukupin alimpaan helvettiin ilman kokemusta siitä.


Mie oon monta kertaa sanonut sulle,että menkkojen aikaan sattuu ja tuntuu epämukavalta ja sie vaan jatkoit. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Softy
Maissiöljystä saat koisamyrkkyä, millä tapetaan oikeesti ne toukat: suolisto syöpyy sisältäpäin. Luomumaississa ei ole sitä.
Soijaöljystä saat glyfosaattia, mikä aiheuttaa syöpää - toki se liukenee elimistöön muuallekin. "Pehmeys" tarkoittaa vaan sitä, ettei niitä ole kovetettu teollisesti, mistä prosessista jää nikkeliä tuotteeseen:sick:.
Aha
 
1 "tölkki", 500 g, paseerattua tomaattia
1-2 pientä prk tomaattipyrettä
loraus hunajaa
400 g jauhelihaa
valkosipulia
sipulia
(varsiselleriä pieneksi hakattuna)
(iso poskkana pieneksi raastettuna)
1- 2 kpl lihaliemikuutioita
mustapippuria rouheena
oreganoa

Laita KATTILAAN tai kasariin IHAN KAIKKI ainekset, MYÖS RAAKA ( HUOM! TODELLAKIN SIIS RAAKA!)jauheliha. Sekoita massa sileäksi ja laita vasta sitten levy päälle! MUISTA kansi, muuten koko keittiö on pian punainen...
Anna kiehua miedolla lämmöllä n 10- 15 min, sekoita välillä. Valmis massa on TODELLA HYVÄÄ ja tämän jälkeen voit unohtaa ylihintaiset himapitsan lätyt!
 
vierailija
Pittää olla pöljä, joka näkee vaivaa tehdä itse ruoka ja pilaa sen liemikuutioilla:sick:
Ohjeissa sellaista näkee usein, mutta ei sitä silti kannata laittaa missään muodossa, kun siitä tulee migreeni ja se sekoittaa aivojen säätelyjärjestelmän: syöt aina vain liikaa ja tahdot lisää parin tunnin päästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä