The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Softy
Siis joku sovellus mullakin on,niitähän on satoja mut toi oli puhelimes jo valmiiks.Plussasta vaan napsutan aina joka päivä ja alotuspäivä pitää erikseen siit valikosta klikata mut ei se automaattisesti kyl laske mitään.Mut toi riittää mulle kun oon koko menkkaikäni merkannu myös tavis kalenteriin.Jos unohdan mekata toiseen niin todennäkösesti toises ainakin on.Ja jos ei oo niin jatkos kysyn rättikseltä:D
Se minkä latasin niin laskee hedelmälliset päivät.
Joo, voi kysyä rättikseltä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Mullakin joku puhelimes mihin merkkaan mut ei se mielestäni laske mitään et ite siitäki laskee mut en luota puhelimeen niin merkkaan myös tavis kalenteriin.
Toi on joku kuukautiskalenteri mulla,siihen merkitään montako päivää on kierto,millon on alkanut viimeksi & montako päivää,niin se laskee ja näyttää milloin pitäisi alkaa & montako päivää on tähteellä. Tosin jos vaihtelee paljon,niin ei pidä silloin paikkansa
 
Kovin vaikeeta tajuta joidenkin että kaikki ei halua/voi käyttää kaikkia kuukuppeja ja muita.Ite en kuppii käytä mut tamppoonii kyllä mut eiköhän se oo jokasen oma asia mitä sinne alapäähänsä tunkee kunhan on itellä edes hiukan parempi olla kun ei niiden menkkkojen aikaan mikään superolo kyllä ole.Tai no jos jollekin tulee vaan tippa sillon tällön niiin ehkä sit mut jos vuotaa ku seula niin ei kovin kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä