The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on kännykässä sovellus,menkkapäiväkirja,mihin on hyvä merkata milloin alkaa & päivät,laskee suurin piirtein milloin pitäis alkaa.
Mulla vaihtelee muutama päivä.
Nyt on kierto n 23-26 pv
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Mulla on kännykässä sovellus,menkkapäiväkirja,mihin on hyvä merkata milloin alkaa & päivät,laskee suurin piirtein milloin pitäis alkaa.
Mulla vaihtelee muutama päivä.
Nyt on kierto n 23-26 pv
Mullakin joku puhelimes mihin merkkaan mut ei se mielestäni laske mitään et ite siitäki laskee mut en luota puhelimeen niin merkkaan myös tavis kalenteriin.
 
vierailija
Mulla tuleemelkein kellon tarkasti ja kierto on nykyään tasottunut just eikä melkein 28 päiväseksi...rasittavaa vaikka kuuluukin elämään..silti oisin mielellä ees hetken mies ja ilman tuota pakkoa:cautious:
Se ON sama kuin kuun kierto. Mutta lääkkeillä (nykyisin niitä on juomavesissä tolkuton määrä) saat sekoitettua sen totaalisesti. Kukin tyylilleen uskollisena,niinhän?
 
vierailija
Mulla viime aikoina heitelly mut suurinpiirtein kyl menee aika samois.Joku aika sit heitti jo sen verran että oli jo pieni paniikki ja sit ku panikoi lisää ni ei se tietty asiaa auttanu ja ajattelin et nytkö ne tyssäs kokonaa.
Solusalpaajalääkitys/syöpähoidot saa aikaan ennenaikaisen menopaussin. Sulla ei tietenkkään sellaista ole, mutta monella muulla on.
 
Latasin sovelluksen mihin merkata. Koskaan viitsinyt merkata kalenteriin.
Siihen piti laittaa kierto mutta en tiedä sitä. Laitoin jotakin. o_O
Siis joku sovellus mullakin on,niitähän on satoja mut toi oli puhelimes jo valmiiks.Plussasta vaan napsutan aina joka päivä ja alotuspäivä pitää erikseen siit valikosta klikata mut ei se automaattisesti kyl laske mitään.Mut toi riittää mulle kun oon koko menkkaikäni merkannu myös tavis kalenteriin.Jos unohdan mekata toiseen niin todennäkösesti toises ainakin on.Ja jos ei oo niin jatkos kysyn rättikseltä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä