Meinasin tulla toivottaa huomenet eikä kello oo vielä kybää ja täällä on jo(SIIS PALSTALLA) sormia pillussa ja palleja puristellaan
Osta sellaset isot henkselit, voit niitä sitten paukutella reteesti kun haluat näyttää rehvakkaalta...yymh...jos totta puhutaan niin ei näemmä tartte etes liikkuakaan tähän suuntaan kun...mun pitänee ostaa oikeesti vyö ihan kaikkiin pöksyihin...
Minne sinä niitä keräät?vois niitä ketju miesten beba ja masu kuviakin vähän useemmin laitella!
Nuitten kanssa näillä taidoillani onnistun vain satuttamaan itteäni...Osta sellaset isot henkselit, voit niitä sitten paukutella reteesti kun haluat näyttää rehvakkaalta.
Mulla on sama vika...miten ne valmistaakin nykyään niin huonoja housuja että päältä tippuvat
Eipä yleistellä siellä!*kurkistelee varovasti, h y v i n varovasti tilannetta*Meinasin tulla toivottaa huomenet eikä kello oo vielä kybää ja täällä on jo(SIIS PALSTALLA) sormia pillussa ja palleja puristellaan
Sun sisäinen pervopirkko haluaa vapauteen ja yrittää saaha sut koko ajan nakeksi?Nuitten kanssa näillä taidoillani onnistun vain satuttamaan itteäni...
Enmietiiä oisko housuissa vikaa..ennemmin niitten kantajassa
HuomentaMeinasin tulla toivottaa huomenet eikä kello oo vielä kybää ja täällä on jo(SIIS PALSTALLA) sormia pillussa ja palleja puristellaan
ja sä niin kovin haluat saada kunnon humpsahduksen mätkähtävästä tyynystä?!Sun sisäinen pervopirkko haluaa vapauteen ja yrittää saaha sut koko ajan nakeksi?
Kyllä susta ja kisustakin on aika pervåja tulluHuomenta
En mie ainakaan,mut noi muut
Siinähän se moderattorin puhetta selvästiPannaan harkintaan. Pohjalainen kuuhulluus saattaa iskeä.
Mulla on pienet, mutt ne vaan valuu enkä tiiä miks...ei mulla oo ees lattapeppuakaanOstakaa pienemmät housut.
Kyllä susta ja kisustakin on aika pervåja tullu
Joo!ja sä niin kovin haluat saada kunnon humpsahduksen mätkähtävästä tyynystä?!
No eikä oo,myö ollaan kilttejä pikku enkeleitä ( ehkä pienet sarven tyngät tulossa esille )Kyllä susta ja kisustakin on aika pervåja tullu
Mulla on pienet, mutt ne vaan valuu enkä tiiä miks...ei mulla oo ees lattapeppuakaan
Niin on, ihan mahtottomia ovat mokomat! Katotaan niitä paheksuen ja tuhahellaanKyllä susta ja kisustakin on aika pervåja tullu
Joo,joskus kannattaa vähän ihteensä hemmotella
On alkkarit pakkotilanne,kun hiivatin menkat alkoi ei saa nauttia housuttomuudesta
En ees oo, mulla on pyöree peppu!
Oletpa kaponen.
Sul on varmaan kiva perse. Jaa, elä puhu enempää.En ees oo, mulla on pyöree peppu!
Ne ei vaan tykkää olla mun jalassa
Osta sä kuukuppi ja tunge se sieraimeesHanki kuukuppi ja nauti housuttomuudesta
Sul on varmaan kiva perse. Jaa, elä puhu enempää.