Joo ja sitten me mennään sun, kisun ja kaisin kanssa hyppimään ja pomppimaan sen sängyn päälle!! Olen heti mukana! *on heti mukana*
Mullapa onkin päällä vaatteet*hihkuu innoissaan*! Melko sukkelasti sujahdin kun peiton alta poistuessa tulikin kylmä...Hyvää huomenta myös rättikselle.
Heräsin puol yheksän.
Nyt suklaakahvia & jugurttia.
Pitäis vaatteet saaha päälle.
Sä voit riisua mut
Jooh "pomppii innoissaan "Joo ja sitten me mennään sun, kisun ja kaisin kanssa hyppimään ja pomppimaan sen sängyn päälle!! Olen heti mukana! *on heti mukana*
Eiku puristan palleista ja sit panen perseeseen.
tpaita ja pikkarit
Siinä ei mene kauan. Vähän vaatetta päällä.
Juu jätä kertomatta vaan ja voit laskea minut niihin eräisiin jotka eivät halua tietää minkä huonekalun olet tällä kertaa häpäissyt!
Eipä oo kauan kun softy pääsee tarpeeks lähelleMullapa onkin päällä vaatteet*hihkuu innoissaan*! Melko sukkelasti sujahdin kun peiton alta poistuessa tulikin kylmä...
Voi jesusmariahermanni!!*ufopääkkönen*
Hei mitä mä sanoin kertomisista?? Nytkyllä meet softyn sängyn alle ja pysyt siellä kunnes saat luvan tulla poisEikäkö mulla oli sormi pillussa edellistä viestiä kirjoittaessani
Joo,joskus kannattaa vähän ihteensä hemmotellaPieni hemmottelu ei koskaan maksa liikaa.
Ai, sulla ei ole alkkareita paitulin alla?
Aletaas pukea päälle. *hakee vaatteet*
Eikäkö mulla oli sormi pillussa edellistä viestiä kirjoittaessani
jooVoi jesusmariahermanni!!*ufopääkkönen*
pitänee jatkossa kurkkia hyvin hyvin varovasti tyynyn takaa....
Hei mitä mä sanoin kertomisista?? Nytkyllä meet softyn sängyn alle ja pysyt siellä kunnes saat luvan tulla pois
Jos mulla olisi sormi siellä niin en olisi plussalla.
softy - sänky -alle - paikka!!Arvelinkin että paheksut sitä, niin vaihdoin sormen paikalle mulkun, spruits spruits
ihan...mahdottoman..masennuksellinen viisu. Kun rakkaus on Se Voima mikä liikuttaa ihan kaikkea elämää!! Ja joojoo, se on taas mun lässynläpätystä mutta kyllä säkin sen tiiät tositosi syvällä sisukses mutkassa että näin on juttu, vaikket sitä ikinäkoskaanmilloinkaan ääneenmyöntäiskään.
En puhunut omasta.Se on vähä eriasia.
..yymh...jos totta puhutaan niin ei näemmä tartte etes liikkuakaan tähän suuntaan kun...mun pitänee ostaa oikeesti vyö ihan kaikkiin pöksyihin...Eipä oo kauan kun softy pääsee tarpeeks lähelle
Päiväunia sitten myöhemmin ...Huomenta! Vapaapäivä ja ylös jo kuuvelta
No koirille aamupalaa ja kusettamassa käyty, kaupassaki käyty.
Oikeesti odotin koko VIT*N viikon että saan nukkua puoleenpäivään!
Nyt kun ei tarttenut herätä aikaisten töihin väkisten niin ei jumalauta, muuten vaan heräsin kuuvelta..
Sitä se on nykyään. Sais nukkua myöhään mutta ei nukuta.Huomenta! Vapaapäivä ja ylös jo kuuvelta
No koirille aamupalaa ja kusettamassa käyty, kaupassaki käyty.
Oikeesti odotin koko VIT*N viikon että saan nukkua puoleenpäivään!
Nyt kun ei tarttenut herätä aikaisten töihin väkisten niin ei jumalauta, muuten vaan heräsin kuuvelta..