Päivää!
Mullon ripuli.
Päivää!
Mullon ripuli.
Höh, mutta ei kai ihme näin viileillä ilmoilla vaikka tänään onkin vähän lämpösempi.Huomenta!
Mullon flunssa.
Viileä ilmako sen flunssan aiheuttaakin? Minä kun luulin, että bakteerit ja virukset, mutta lienen väärässä...Höh, mutta ei kai ihme näin viileillä ilmoilla vaikka tänään onkin vähän lämpösempi.
Höh,parantumisiaHuomenta!
Mullon flunssa.
Eikös se oikeasti mennyt niin, että kylmä heikentää mm. limakalvojen vastustuskykyä ja siten bakteeri tai virus pääsee helpommin hyökäämään.Viileä ilmako sen flunssan aiheuttaakin? Minä kun luulin, että bakteerit ja virukset, mutta lienen väärässä...
Tämä tieto taisi järkyttää Rättiksen totaalisesti? Mikähän siinäOnko se oikeesti ollu modena?
Eikun se lima mikä kertyy nieluun ja nenään, tulee suojaamaan limakalvoja ja keräämään niitä pöpöjä pois. Ei saisi kuivata eikä estää sitä limaa valumasta. Pahentuu, jos pääsevät sen ohi... Se oli muuan professori, joka radiossa valisti ihmisiä. Limaa ei saisi vetää sisään eikä niistääEikös se oikeasti mennyt niin, että kylmä heikentää mm. limakalvojen vastustuskykyä ja siten bakteeri tai virus pääsee helpommin hyökäämään.
Ja just niin mulle kävi. Tuli vilu kun kävelin Selloon ja sit siellä kuusi ihmistä pärski ja köhi ihan vieressä ja mä jo tiesin että nyt se iskee.
https://www.iskelma.fi/uutiset/terveys-ja-hyvinvointi/a-114272---- bakteeri tai virus pääsee helpommin hyökäämään.
Ja just niin mulle kävi. Tuli vilu kun kävelin Selloon ja sit siellä kuusi ihmistä pärski ja köhi ihan vieressä ja mä jo tiesin että nyt se iskee.
Onko tuossa m a i s s i a ? Ei sitten yhtään, jos ei halua kuoliota sinne peräpäähän.
Aiheuttaa ja altistaa, kaksi eri vebiä erilaisine merkityksineen.Ei se kylmyys mitään aiheuta, jos aiheuttais niin kaikkihan olis kipeenä lokakuulta huhtikuulle.
Niin onkin! Mun isä sanoi aina, et tulee kipeeksi jos jalat kastuu, siis vilustuuhan siinä, Mut siihen aikaan ei kukaan lasten neniä ollut perässä pyyhkimässä nessuilla eikä millään muullakaan. Miehillä piti olla aina puhdas nenäliina taskussa - ja sinne taskuun se likainenkin sullottiinAiheuttaa ja altistaa, kaksi eri vebiä erilaisine merkityksineen.
No kyllä minuakin järkyttää, että niin sekava ja kiihkomielinen ihminen saa toimia moderoinnissa. Moderoinnissa kun tarvitaan puolueettomuutta, objektiivisuutta ja vakaata henkistä tilaa.Tämä tieto taisi järkyttää Rättiksen totaalisesti? Mikähän siinä
En huomannut mitään virhettä, mutta muuttuuhan sanan merkitys usein totaalisesti, jopa päinvastaiseksi, jos ei ajattele mitä kirjoittaa. No, äsken mainitsin maissin käsikauppavalmisteessa, mitä en ole ikinä kokeillut siksi kun siitä on varoitettu yleisesti ainakin 20 vuotta sitten. En tiedä, miksi niin vaarallista, mutta yksi syy siinä on se maissi:Nyt kyllä alat katsoon miten oikein kirjoitat !!! Täällä kun on näitä tarkkoja lukijoita, pitävät varmaan tiimari-vihkoakin
Tuollaisia virheitä ei sallita kun yhdys-sanoja ei osata oikein kirjoittaa
Niin, tai sit ne räkäset kangasnenäliinat, jotka hautuuvat taskuissa ja vedetään esille silloin, kun nenä alkaa vuotaa.Ei se kylmyys mitään aiheuta, jos aiheuttais niin kaikkihan olis kipeenä lokakuulta huhtikuulle.
Teiän syy että mulla raikaa joku eläkeläisten humppapumppabiisi päässäni!
ParanemisiinSelän lihas lukossa,sairaslomaa tälle ja huomiselle ja ohjeet miten voisi itse yritttää saada lukko auki
Pikku hiljaa olo paranee ja lukko laukeaa.Joo,en nyt viiniä tosiaan juomaan ruppee.Paranemisiin
Lihakseen (ei siis ole nikamassa fasettilukkoa?) vaikuttaa rentouttavat ainekset, kuten luomuviini
Mut ei sitäkään saa ottaa lääkkeiden kans yhtään
Sairastetaan sit kaksin.Selän lihas lukossa,sairaslomaa tälle ja huomiselle ja ohjeet miten voisi itse yritttää saada lukko auki
Joo, mitäs me sairaatSairastetaan sit kaksin.
Mä niistelen ja sä olet jumissa.
=otko muuten koettanut magnesiumsuihketta ja/tai infrapunahierointa?