The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta/ päivää.
Vapaapäivä ja menossa akuuttivastaanotolle fysioterapeutille.
Oli kiva olla eilen töissä selkä jumissa,eikä saanu lääkäri tai fysioterapeutin aikaa.
Selkä on parempi,mutta huomenna olis työpäivä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Viileä ilmako sen flunssan aiheuttaakin? :eek: Minä kun luulin, että bakteerit ja virukset, mutta lienen väärässä...
Eikös se oikeasti mennyt niin, että kylmä heikentää mm. limakalvojen vastustuskykyä ja siten bakteeri tai virus pääsee helpommin hyökäämään.

Ja just niin mulle kävi. Tuli vilu kun kävelin Selloon ja sit siellä kuusi ihmistä pärski ja köhi ihan vieressä ja mä jo tiesin että nyt se iskee.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Eikös se oikeasti mennyt niin, että kylmä heikentää mm. limakalvojen vastustuskykyä ja siten bakteeri tai virus pääsee helpommin hyökäämään.

Ja just niin mulle kävi. Tuli vilu kun kävelin Selloon ja sit siellä kuusi ihmistä pärski ja köhi ihan vieressä ja mä jo tiesin että nyt se iskee.
Eikun se lima mikä kertyy nieluun ja nenään, tulee suojaamaan limakalvoja ja keräämään niitä pöpöjä pois. Ei saisi kuivata eikä estää sitä limaa valumasta. Pahentuu, jos pääsevät sen ohi... Se oli muuan professori, joka radiossa valisti ihmisiä. Limaa ei saisi vetää sisään eikä niistää:D
 
vierailija
Aiheuttaa ja altistaa, kaksi eri vebiä erilaisine merkityksineen.
Niin onkin! Mun isä sanoi aina, et tulee kipeeksi jos jalat kastuu, siis vilustuuhan siinä, Mut siihen aikaan ei kukaan lasten neniä ollut perässä pyyhkimässä nessuilla eikä millään muullakaan. Miehillä piti olla aina puhdas nenäliina taskussa - ja sinne taskuun se likainenkin sullottiin:sick:
 
vierailija
Nyt kyllä alat katsoon miten oikein kirjoitat !!! Täällä kun on näitä tarkkoja lukijoita, pitävät varmaan tiimari-vihkoakin :unsure:
Tuollaisia virheitä ei sallita kun yhdys-sanoja ei osata oikein kirjoittaa
:geek:
:D
En huomannut mitään virhettä, mutta muuttuuhan sanan merkitys usein totaalisesti, jopa päinvastaiseksi, jos ei ajattele mitä kirjoittaa. No, äsken mainitsin maissin käsikauppavalmisteessa, mitä en ole ikinä kokeillut siksi kun siitä on varoitettu yleisesti ainakin 20 vuotta sitten. En tiedä, miksi niin vaarallista, mutta yksi syy siinä on se maissi:
http://www.talouselama.fi/uutiset/tasta-syysta-gm-maissi-on-uhka-monarkkiperhosille-3432616

Miksi niitä eläinkokeita on iät - ajat tehty, jos niillä ei ole mitään merkitystä edes ihmisen terveyden kannaltao_O
 
vierailija
Ei se kylmyys mitään aiheuta, jos aiheuttais niin kaikkihan olis kipeenä lokakuulta huhtikuulle.
Niin, tai sit ne räkäset kangasnenäliinat, jotka hautuuvat taskuissa ja vedetään esille silloin, kun nenä alkaa vuotaa.
http://www.imgrum.org/tag/kangasnenäliina

Lasten ajanvietettä on ollut niiden huolellinen silittäminen vielä 50v sitten ainakin. Harva haluaa muistella sitä. Kertakäyttöisiä kun ei ollut - ja talouspaperikin ihan liian kallista sellaiseen:D
 
Selän lihas lukossa,sairaslomaa tälle ja huomiselle ja ohjeet miten voisi itse yritttää saada lukko auki
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä