Softy
Mitä mä teen tuolla? Ei koske mua. Onko mukavaa loukata ihmisiä?En ole koskaan ollut ilman kaveria, en voi tietää. Kokeile tuolta:
http://finnilco.fi/finnilco/organisaatio/
samanhenkisiä?
Mitä mä teen tuolla? Ei koske mua. Onko mukavaa loukata ihmisiä?En ole koskaan ollut ilman kaveria, en voi tietää. Kokeile tuolta:
http://finnilco.fi/finnilco/organisaatio/
samanhenkisiä?
Kuuleppas ennustelija eeva siellä, mun isä kuoli vuosia sitten jo ja äiti ei asu lähimaillakaan.sullahan asuu äiti ja isi siinä lähellä. Kohta nekin kuolee pois...
mä mikään salaliitto ole - vähän isompi hölmölä vaan:http://finnilco.fi/tietoa/j-pussi/
mihin asiaan?
Sitä sanotaan keskusteluksi. Muistin väärin - sullahan ne vanhemmat asuu lähellä?Mitä mä teen tuolla? Ei koske mua. Onko mukavaa loukata ihmisiä?
eidän kannssaan kahvittelemassa ja sun utut muistuttaa niin niitä. Et voi tietää, jos et käy. Enkä väittänyt et sulla olisi sellainen pussi - monella kuitenkin on vaikkei kerro. Niiden kakkua en uskaltanut maistaa, kun en tiennyt, mistä oli tehty...Mitä mä teen tuolla? Ei koske mua. Onko mukavaa loukata ihmisiä?
Kävin heidän luona tällä viikolla. Heillä ei ole vakavaa sairautta. Ovat 69 ja 70v. Äläkä enää puhu mun vanhemmista.Sitä sanotaan keskusteluksi. Muistin väärin - sullahan ne vanhemmat asuu lähellä?
Itehän olet niistä puhunutKävin heidän luona tällä viikolla. Heillä ei ole vakavaa sairautta. Ovat 69 ja 70v. Äläkä enää puhu mun vanhemmista.
Mitä sitten? Se ei oikeuta puhumaan mun vanhempien kuolemisesta mulle. Eikä mun ole pakko vastata sulle mitään. Puhutko paskaa myös kavereillesi?Itehän olet niistä puhunut
Mitä jos puhuisit välillä omista vanhemmistas ja jättäisit toisten vanhemmat rauhaan.Itehän olet niistä puhunut
Mun isä on kuollut, sairaalassa. En oikeastaan tiedä mikä siellä lopulta aiheutti hengenmenon. Äiti voi hyvin, mutta piilottaa purnukat kun menen käymään. En siis tiedä mitään eikä se oikeestaan kuulu mulleMitä jos puhuisit välillä omista vanhemmistas ja jättäisit toisten vanhemmat rauhaan.
Missasit taas mun pointin, se ei ollut pyyntö kertoa sun vanhemmistas vaan pyyntö että keskityt omiin vanhempiis ja avanne ym pusseihin ja antaisit toisten olla.Mun isä on kuollut, sairaalassa. En oikeastaan tiedä mikä siellä lopulta aiheutti hengenmenon. Äiti voi hyvin, mutta piilottaa purnukat kun menen käymään. En siis tiedä mitään eikä se oikeestaan kuulu mulle
ei sillä ole semmosia.Puhutko paskaa myös kavereillesi?
Ei mun tarvi keskittyä niihin. Ottakoon nappuloita. Omanarvontunto on saatava säilyttää. Nuoremmat ihmiset ja lapset minua huolettaa, ku nhe eivät voi ostaa omaa ruokaa. Mun äiti pystyy, enkä puutu siihen mitenkään. Jos pyörtyy, saatan pyytää näyttää sen dosetin, mutta muuten en. Kai se vastuu on oltava itsellä silloin kun pytyy ja suurempi vastuu lääkäreillä, jotka eivät edes ihmistä tunne. Eri asia, jos ei ymmärrystä ole. Turha hyyssääminen vie viimeisetkin kyvyt selvitä aresta/elämästäMissasit taas mun pointin, se ei ollut pyyntö kertoa sun vanhemmistas vaan pyyntö että keskityt omiin vanhempiis ja avanne ym pusseihin ja antaisit toisten olla.
Kavereiksi ei voikaan sanoa sellaista, mille täytyy sanoa muuta kuin ajattelee. Esimerkiksi yksi puolusti kivenkovaan pansuolaa, mistä tulee migreeni - ei ole mun kaveri enää. Tuskinpa se oot sinäkäänei sillä ole semmosia.
Ei mun tarvi keskittyä niihin. Ottakoon nappuloita. Omanarvontunto on saatava säilyttää. Nuoremmat ihmiset ja lapset minua huolettaa, ku nhe eivät voi ostaa omaa ruokaa. Mun äiti pystyy, enkä puutu siihen mitenkään. Jos pyörtyy, saatan pyytää näyttää sen dosetin, mutta muuten en. Kai se vastuu on oltava itsellä silloin kun pytyy ja suurempi vastuu lääkäreillä, jotka eivät edes ihmistä tunne. Eri asia, jos ei ymmärrystä ole. Turha hyyssääminen vie viimeisetkin kyvyt selvitä aresta/elämästä
Niin täälläkin, äiti on jossain vasepookissa, eikä oo kavereitaNyt iski tylsyys.
Voi pikkuista.Niin täälläkin, äiti on jossain vasepookissa, eikä oo kavereita
Lääketehtaat omistavat patentteja ja monet niistä liittyy GM-tekniikkaan. Maissista ja soijasta tehdyt ainekset ovat sellaisia ja niitä elimistön kuuluukin hylkiäTämän kun ymmärrät ja muutat elämän, siivoot taskut ja komerot sen mukaisesti, auttaa hissukseen
Siihen ei ne nappulat kyllä kuulu, vaan ne estävät usein paranemista
niin ---ihan sinisenä kohta kun ei veri kierrä.Voi pikkuista.
Ja pointti oli mikä?niin ---ihan sinisenä kohta kun ei veri kierrä.
Noin pieni ei saa vielä istua, vaikka haluaisikin. Varmaan tulee selkävaivoja tai kyttyrä - sellaisia oli mumoilla, kun olin lapsi...
Liian pieni istuma-asentoon, tietysti!Ja pointti oli mikä?
Tiedän mutta miksi sanoit sen mulle?Liian pieni istuma-asentoon, tietysti!