Sun pää ei todellakaan ole terveEn tarkoittanut.
Mulla ei ole mitään lääkityksiä, ei edes vitamiineja. Olen ollut vuosikausia ihan terve, ei edes flunssaa. Jätäpä se nappula pois, huomaat eron. Miranax - estolääkekö migreeniin?
Sun pää ei todellakaan ole terveEn tarkoittanut.
Mulla ei ole mitään lääkityksiä, ei edes vitamiineja. Olen ollut vuosikausia ihan terve, ei edes flunssaa. Jätäpä se nappula pois, huomaat eron. Miranax - estolääkekö migreeniin?
Lääkityksen takia en voi käyttää mitä tahansa särkylääkettä. Otan Miranaxia kerran kuussa. Joskus en sitäkään."6.1 Apuaineet
Mikrokiteinen selluloosa,
povidoni K 29/32, (ei Betadineakaan saa niellä!!!!)
talkki, (ei saa niellä!!!!)
magnesiumstearaatti,
Opadry YS-4216 -väriaine,
joka sisältää hypromelloosia, titaanidioksidia, makrogoli 6000:ta ja indigokarmiinialumiinilakkaa"
Alumiinista turpoo jo huuletkin ---miten vaikuttaisi suolistossa? enisi tukkoon muutamaksi päiväksi?
En huolisi missään tapauksessa tuota. Lakkaa ei pidä suuhun laittaa muutenkaan.
Titaanidioksiini on laivamaalia, eikä sitäkään pidä niellä
Indigokarmiini on sinistä väriainetta, mikä aiheuttaa monille migreeniä. Olen kuullut sen erikoislääkäriltä, joka itse karttoi sitä, joten enpä ole käyttänyt senkään vuoksi. Mulla se liittyy nikkeliallergiaan, joten en siksi riskeeraa vähääkään.
Aina vaan järkyttävämpää, kun sisltää mannitolia.
No onhan niitä typeriä kokeiluja ollut, vitamiineja en sidä ollenkaan.Sun pää ei todellakaan ole terve
Niillähän ON olemassa yhteisvaikutus. Mitä se sun toinen lääke on, jos saa kysyäLääkityksen takia en voi käyttää mitä tahansa särkylääkettä. Otan Miranaxia kerran kuussa. Joskus en sitäkään.
Saa kysyä mutta en halua sanoa.Niillähän ON olemassa yhteisvaikutus. Mitä se sun toinen lääke on, jos saa kysyä
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/kouristuksia.htm
Toikin on kohta 10 vuotta vanha juttu, mutta en ole ainoa, kuka niitä vitamiineja ei siedä - eikä niitä tosiaan tarvikaan sietää
JooTulin...
ai kappas, Paula on vapaana.
Tulin...
jokaisen pitää ilmottaa sen viestit asiattomina. ei ole vaikeeta eikä aikaavievää. ihme jos ei ylläpito pian puutu asiaan.Eikö täällä oo oikeesti yhtään ylläpidon väkeä...modea joka vois tolle paulalle ja sen mahdoollisille sivupersoonille jotain.Vituttaa kuin pientä oravaa noi linkitykset ja helvetin pitkät selostukset jostain ihan mikä ei aina edes liity millään lailla mihinkään mitä täällä puhutaan.
Täällä samaa suomeksi, mutta ei kerro lääkkeistä, kun ne kuuluvat fimealle.En vaan persekivun takia.
Mä en tajua miks yp ei puutu siihen.jokaisen pitää ilmottaa sen viestit asiattomina. ei ole vaikeeta eikä aikaavievää. ihme jos ei ylläpito pian puutu asiaan.
Mikähän siihen auttais?Nyt iski tylsyys.
Nyt iski tylsyys.
Älä nyvviiti, kenelläkään niin tylsää voi olla että tuollasta jaksaa kattoo...missä harhoissa sä oikein elät?kyllä lähtee pois kun tämän katsoo
http://finnilco.fi/tietoa/j-pussi/jokaisen pitää ilmottaa sen viestit asiattomina. ei ole vaikeeta eikä aikaavievää. ihme jos ei ylläpito pian puutu asiaan.
Korvaako tuo kaverin jonka kanssa olla?kyllä lähtee pois kun tämän katsoo
Kiitos tiedosta,että tulitTulin...
En ole koskaan ollut ilman kaveria, en voi tietää. Kokeile tuolta:Korvaako tuo kaverin jonka kanssa olla?
..tai syliä missä istua paijattavana ja paijaamassa..Korvaako tuo kaverin jonka kanssa olla?
sullahan asuu äiti ja isi siinä lähellä. Kohta nekin kuolee pois.....tai syliä missä istua paijattavana ja paijaamassa..