Täällä ite niitä kulhoja saa putsata, aina Joku Muu pelmahtaa paikalle..Joo,ei noista sääennustuksista tiiä ikinä. Leipominen jee
Parasta on muuten kun ite leipoo,niin putsata kulhot
Onkohan niillä joku sisäinen hälärijärjestelmä?
Täällä ite niitä kulhoja saa putsata, aina Joku Muu pelmahtaa paikalle..Joo,ei noista sääennustuksista tiiä ikinä. Leipominen jee
Parasta on muuten kun ite leipoo,niin putsata kulhot
Ei täällä muualla oo, jos se on sun oma pilviMjaa, aurinko on ihan pilvessä.
En ole pilvessä. Olen nauttinut vain kahvia.Ei täällä muualla oo, jos se on sun oma pilvi
Nykysysteemi toimii just niin: osakkeenomistajat määräävät algoritmit. Ei siinä terveydellä ole mitään tekemistä, vaan t u l o k s e l l a.Vaikka nuo linkit ei ole mulle,niin tänään jos vähän rajoittaisit jookos kookos. Eiköhän hää itsekkin löydä tietoa kun jos haluaa.
Kiitos
eiku.... etkai aio tosiaan juhlapäivääsi täällä viettääVoisit nyt synttärin kunniaksi rajoittaa tai vaikka ihan kokonaan jättää tänään noi linkittelyt sun muut jorinat
Jospa nyt keskustelisit ihan tavallisista asioista.
Auringolla riittää pilveeMjaa, aurinko on ihan pilvessä.
Välillä käyn täällä kotona vietän synttäreitä ja kaikki valmiina. Ruokakin uunissa.eiku.... etkai aio tosiaan juhlapäivääsi täällä viettää
Höh on niillä varmaan,hälytys soi hetiTäällä ite niitä kulhoja saa putsata, aina Joku Muu pelmahtaa paikalle..
Onkohan niillä joku sisäinen hälärijärjestelmä?
Mikä pilleri vie tajun kankalle?Huomenta!
Ihan töttöröö olo. Heräsin ekan kerran klo 7 kun päätä jomotti ja ettei olis pahentunut kun oli oksettava olo niin otin pillerin ja sen veti tajun kankaalle ja nukuin yli kymppiin.Huonosti nukuin muuten. Pitäis ottaa niskasta kii ja yrittää edes vähän siivota.Ja pestä yks koneellinen pyykkii. Yh. Niin ja käydä suihkussa kun illalla ei vaan jaksanut.
Siis toi mun migge pilleri kun se rupee väsyttää niin sit nukkuu aina enempi vähempi pari tuntii.Mikä pilleri vie tajun kankalle?
Mulla sama juttu paitsi ei ole pää kipeä.
Juu mut minkä niminen lääke?Siis toi mun migge pilleri kun se rupee väsyttää niin sit nukkuu aina enempi vähempi pari tuntii.
Saako täällä nimii sanoo...Oriptania toi on.Miks sen halusit tietää?Juu mut minkä niminen lääke?
Höh,halausHuomenta!
Ihan töttöröö olo. Heräsin ekan kerran klo 7 kun päätä jomotti ja ettei olis pahentunut kun oli oksettava olo niin otin pillerin ja sen veti tajun kankaalle ja nukuin yli kymppiin.Huonosti nukuin muuten. Pitäis ottaa niskasta kii ja yrittää edes vähän siivota.Ja pestä yks koneellinen pyykkii. Yh. Niin ja käydä suihkussa kun illalla ei vaan jaksanut.
Satun tietämään useampia ihmisiä, joille lääkäri on määrännyt niitä lihasralaksantteja, vaikka ne ovat vasta-aiheisia heille. Se tieto siis ei mene perille edes heidän kauttaMutta onko pakko laittaa kaikki terveyden neuvonnat tähän ketjuun? Tee oma ketju heille joille vastaat vaikka eivät ole pyytäneet neuvoasi.
Miksi sä tuosta puhut? Pakkausselosteen löytää netistä. Puhelimella voi katsoa ennen apteekkiin menoa. Jos on netti.Satun tietämään useampia ihmisiä, joille lääkäri on määrännyt niitä lihasralaksantteja, vaikka ne ovat vasta-aiheisia heille. Se tieto siis ei mene perille edes heidän kautta
Pakkausselostettahan ei voi edes lukea itse siellä vastaanotolla eikä apteekissa, vaan sitten vasta kun on sen ostanut ja avannut
Kiitti. Mut kyllä tää on jo helpottamaan päin kun otin sen pillerin ajoissa niin ei ehtiny kovin pahaks yltyy.Vielä kun sais energiapiikin et sais alotettuu jostain siivouksen...kunhan nyt pölyt ja imuroinninkin niin hyvä olis.Höh,halaus