Joo mutta en halua käydä vessassa yöllä. Muutenkin herään öisin monta kertaa. Jos nousen ylös kesken unien niin voi olla että en saa heti unta. Se ei ole kivaa jos herätys on 5.30....on mulla tossa sitä kahviakin*supattaa hädissään*...tai maitoahan tuo on mutta kahvilla maustettuna...
Mutta eiks se oo hyvä että nesteetkin vaihtuu...
No ei oo kyllä, tottaJoo mutta en halua käydä vessassa yöllä. Muutenkin herään öisin monta kertaa. Jos nousen ylös kesken unien niin voi olla että en saa heti unta. Se ei ole kivaa jos herätys on 5.30.
Mulla se ei ole onnistunut moniin vuosiin.No ei oo kyllä, totta
Mieluusti sitä nukkuis laadukkaasti ne muutamat tunnit, ihan aina ei onnistu...vaikkei teetä joiskaan illalla. Tai juoksis yöllä vessassa. Vaan onnistuu ihan omineen...siis se että ei onnistukaan..
Jaa...jos sitä maitokahvia...
Ole hyvä vaanKiitos!
Kerrankin asiaa tässä V-TUN PERSEILYKLUBISSA
Rumaa kuunnella onNaapurissa näköjään keskustellaan.
Se naapuri asuu mun yläpuolella. Heräsin mölinään kesken yöunien. Ei naurata.Rumaa kuunnella on
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/lihasrelaksantilla-ja-antibiootilla-vaarallisia-yhteisvaikutuksia-6070715Äly hoi, jos se on ylläpitäjä niin duunin puolesta on vaan luettava.
..millä ihmeen sivustoilla sä luuraa...jaa, olkoot...maha kippeenä jo hekotuksesta
Voisit nyt synttärin kunniaksi rajoittaa tai vaikka ihan kokonaan jättää tänään noi linkittelyt sun muut jorinatOle hyvä vaan
On muuten härskiä hommaa jossakin, kun vielä muutama vuosi sitten Sirdaludin kohdalla luki, et täytyy käyttää varoen, jos on suolistovaivoja - ulkomuistista kirjoitettuna - vaikka olisi pitänyt olla vasta-aihesarakkeessa, ettei saa käyttää missään tapauksessa.
Mutta mitä siellä nyt lukeekaan?
Ärsyyntyyhän sitä tommosesta...mutta toivottavasti tota tapahtuu tosi harvoin.Se naapuri asuu mun yläpuolella. Heräsin mölinään kesken yöunien. Ei naurata.
Ei ne sulle olekaan, kun sille yhdelle, joka ei näköjään saa oikeaa tietoa mistään. Mukavaa synttäriä sulle vaanVoisit nyt synttärin kunniaksi rajoittaa tai vaikka ihan kokonaan jättää tänään noi linkittelyt sun muut jorinat
Jospa nyt keskustelisit ihan tavallisista asioista.
Vaikka nuo linkit ei ole mulle,niin tänään jos vähän rajoittaisit jookos kookos. Eiköhän hää itsekkin löydä tietoa kun jos haluaa.Ei ne sulle olekaan, kun sille yhdelle, joka ei näköjään saa oikeaa tietoa mistään. Mukavaa synttäriä sulle vaan
Mutta onko pakko laittaa kaikki terveyden neuvonnat tähän ketjuun? Tee oma ketju heille joille vastaat vaikka eivät ole pyytäneet neuvoasi.Ei ne sulle olekaan, kun sille yhdelle, joka ei näköjään saa oikeaa tietoa mistään. Mukavaa synttäriä sulle vaan
Joo,ei noista sääennustuksista tiiä ikinä. Leipominen jeeTaitaa se ropista täälläkin, ainakin on ennustettu niin mutta tiiä nuista - lämpimikseen höpisevät
Ehken en pääse marjapuskiin tänään niin siivoamisraivaamisen ohessa taijan leipoa
Ärsyttävää tuomonenSe naapuri asuu mun yläpuolella. Heräsin mölinään kesken yöunien. Ei naurata.
Niih,omasta ketjusta löytäs noi neuvot ja linkit kaikki joita kiinnostaaMutta onko pakko laittaa kaikki terveyden neuvonnat tähän ketjuun? Tee oma ketju heille joille vastaat vaikka eivät ole pyytäneet neuvoasi.
Ei todellakaan, mutta kun he eivät tuolla muualla mitään lue. Justhan sanoin, et ei saa tietoa m i s t ä ä n . Onnea kuitenkin tarvii:Mutta onko pakko laittaa kaikki terveyden neuvonnat tähän ketjuun? Tee oma ketju heille joille vastaat vaikka eivät ole pyytäneet neuvoasi.
Harmi että en ole mode.Ei todellakaan, mutta kun he eivät tuolla muualla mitään lue. Justhan sanoin, et ei saa tietoa m i s t ä ä n . Onnea kuitenkin tarvii: