• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun isä on kuollut, sairaalassa. En oikeastaan tiedä mikä siellä lopulta aiheutti hengenmenon. Äiti voi hyvin, mutta piilottaa purnukat kun menen käymään. En siis tiedä mitään eikä se oikeestaan kuulu mulle :D
Missasit taas mun pointin, se ei ollut pyyntö kertoa sun vanhemmistas vaan pyyntö että keskityt omiin vanhempiis ja avanne ym pusseihin ja antaisit toisten olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Missasit taas mun pointin, se ei ollut pyyntö kertoa sun vanhemmistas vaan pyyntö että keskityt omiin vanhempiis ja avanne ym pusseihin ja antaisit toisten olla.
Ei mun tarvi keskittyä niihin. Ottakoon nappuloita. Omanarvontunto on saatava säilyttää. Nuoremmat ihmiset ja lapset minua huolettaa, ku nhe eivät voi ostaa omaa ruokaa. Mun äiti pystyy, enkä puutu siihen mitenkään. Jos pyörtyy, saatan pyytää näyttää sen dosetin, mutta muuten en. Kai se vastuu on oltava itsellä silloin kun pytyy ja suurempi vastuu lääkäreillä, jotka eivät edes ihmistä tunne. Eri asia, jos ei ymmärrystä ole. Turha hyyssääminen vie viimeisetkin kyvyt selvitä aresta/elämästä (y)
 
Ei mun tarvi keskittyä niihin. Ottakoon nappuloita. Omanarvontunto on saatava säilyttää. Nuoremmat ihmiset ja lapset minua huolettaa, ku nhe eivät voi ostaa omaa ruokaa. Mun äiti pystyy, enkä puutu siihen mitenkään. Jos pyörtyy, saatan pyytää näyttää sen dosetin, mutta muuten en. Kai se vastuu on oltava itsellä silloin kun pytyy ja suurempi vastuu lääkäreillä, jotka eivät edes ihmistä tunne. Eri asia, jos ei ymmärrystä ole. Turha hyyssääminen vie viimeisetkin kyvyt selvitä aresta/elämästä (y)
 
vierailija
Tämän kun ymmärrät ja muutat elämän, siivoot taskut ja komerot sen mukaisesti, auttaa hissukseen (y)
Siihen ei ne nappulat kyllä kuulu, vaan ne estävät usein paranemista:barefoot:
Lääketehtaat omistavat patentteja ja monet niistä liittyy GM-tekniikkaan. Maissista ja soijasta tehdyt ainekset ovat sellaisia ja niitä elimistön kuuluukin hylkiä(y)

"...maapallon tunteville olennoille on kehittynyt puolen miljardin vuoden kuluessa aistiarsenaali, jonka avulla kukin laji saa kaiken tarpeellisen informaation elinympäristöstään. Eläinlaji, joka tähän ei pystynyt, kuoli sukupuuttoon tai jäi lisääntymättä. Aikojen saatossa aistit ja muut kyvyt sopeutuivat ympäristöön, kehittyen rinnan. Linnun kyky lentää ja nähdä tarkasti kauas liittyvät toisiinsa. Ympäristön muutokset esimerkiksi jääkausien aikana olivat liikuntakyvyttömille, ei-tuntoisille lajeille tuhoisat. Ne säilyivät, joiden synnyinympäristö sattui olemaan suotuisa tai joita onnisti niin, että ne kulkeutuivat suotuisiin oloihin. Liikuntakykyiset ja tuntoiset lajit ovat kehittyneet aktiivisemmiksi ja lopputulos on vivahteikkaampi. Uuden lajin ei tarvitse tyytyä synnyinpaikkaansa, koska sillä on tarve ja kyky etsiä parempi. Siksi aistienkin kirjo on monipuolinen ja kirjava."- E.Paloheimo kirjassa Megaevoluutio
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä