• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinku, laita viesti että olis ihan kiva jos vastaisit niin voisin sitten tehdä muita suunnitelmia.
Joo kyllä mä sillon samaan syssyyn sillo laitoin että ilmottaa sit ajoissa.Ja lupas ilmottaa.Hyvä se on jälkikäteen ain hoksata et olis pitäny heti sanoo et ok ,sun pitää näköjää miettiä niin antaa sit olla. Kyllä mä rivien välis luin että kun ei vielä tienny iltasuunnitelmii niin odottaa jotakuta muuta. Tietty voisin tiedustella joltain toiselta ja sit ilmottaa et sori,tuli muutos:D
Olis kiva vaan nähä ja kattoo miten paska fiilis jää kun ei olla nähty nyt 8 kuukauteen.
 
Joo kyllä mä sillon samaan syssyyn sillo laitoin että ilmottaa sit ajoissa.Ja lupas ilmottaa.Hyvä se on jälkikäteen ain hoksata et olis pitäny heti sanoo et ok ,sun pitää näköjää miettiä niin antaa sit olla. Kyllä mä rivien välis luin että kun ei vielä tienny iltasuunnitelmii niin odottaa jotakuta muuta. Tietty voisin tiedustella joltain toiselta ja sit ilmottaa et sori,tuli muutos:D
Olis kiva vaan nähä ja kattoo miten paska fiilis jää kun ei olla nähty nyt 8 kuukauteen.
Voihan tuon nyt vielä myöhemminkin laittaa jos ei kerran mitään kuulu.
Mutta tosiaan omituista kuitenkin ettei mitään voi heti sanoa tyyliin käykö vaiko eikö.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voihan tuon nyt vielä myöhemminkin laittaa jos ei kerran mitään kuulu.
Mutta tosiaan omituista kuitenkin ettei mitään voi heti sanoa tyyliin käykö vaiko eikö.
Sano et on töissä eikä tiedä mihin saakka.No siinä ei ole mitään uutta kun on työnarkomaani niin on töissä myös viikonloppusin mut se nyt pystyy ite vähän säätelee niitä aikoja.Mut se että sanoo ettei oo suunnitelmii ja pitää miettiä niin kyllä sillon on joku muu juttu jolta odottaa vastausta ennen kun mulle vastaa. No,oma vikani.
 
vierailija
Sano et on töissä eikä tiedä mihin saakka.No siinä ei ole mitään uutta kun on työnarkomaani niin on töissä myös viikonloppusin mut se nyt pystyy ite vähän säätelee niitä aikoja.Mut se että sanoo ettei oo suunnitelmii ja pitää miettiä niin kyllä sillon on joku muu juttu jolta odottaa vastausta ennen kun mulle vastaa. No,oma vikani.
Ja sitten monesti sanotaan että naiset muka pelaa kaikenlaisia pelejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ole varovainen :oops:
Yliannostus - porkkana, tonnikala, kahvi ja karambola liiallisella nauttimisella voi olla vakavia seurauksia - Terveys - Ilta-Sanomat
Porkkanoissa on tunnetusti paljon vitamiineja ja kuituja, jotka ovat välttämättömiä ihmiselle.

Mutta porkkanoissa on myös runsaasti beta-karoteenia, jota liikaa syömällä ihminen voi muuttua oranssiksi.
Kuunteleppa tuo ja rauhotu...ehän mä ees lukenunna sun varotuksia :barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä