Softy
Hiljaisuus on 22.00. Enkä jaksa enää nousta sängystä. Sanon sille sitku nään sitä.Höh,mokoma naapuri.
Hakkaa ovee ja käske lopettaa
Hiljaisuus on 22.00. Enkä jaksa enää nousta sängystä. Sanon sille sitku nään sitä.Höh,mokoma naapuri.
Hakkaa ovee ja käske lopettaa
Jotkut haluavat tavata muuten vaan. Ei kaikilla ole aina seksi mielessä. Paitsi miehillä yleensä on mielessä.
Ai niin joo niin onkin. Toivottavasti lopettaa ajoissa.Hiljaisuus on 22.00. Enkä jaksa enää nousta sängystä.
Sais olla 21.00.Ai niin joo niin onkin. Toivottavasti lopettaa ajoissa.
Niin on jooSe on sellanen hoikka herkkunen
Niih sais olla,tosin jotkut ei noudata tuota klo 22 hiljaisuuttaSais olla 21.00.
Ihanan söpö kuvaEikö toi olis parempi
Mitä jos tanssisit sen musiikin tahtiin...hetkuttelisit ja ketkuttelisit lanteitaKiva, naapuri kuuntelee musiikkia. Mun pitäs nukkua.
Joo kyllä mä sillon samaan syssyyn sillo laitoin että ilmottaa sit ajoissa.Ja lupas ilmottaa.Hyvä se on jälkikäteen ain hoksata et olis pitäny heti sanoo et ok ,sun pitää näköjää miettiä niin antaa sit olla. Kyllä mä rivien välis luin että kun ei vielä tienny iltasuunnitelmii niin odottaa jotakuta muuta. Tietty voisin tiedustella joltain toiselta ja sit ilmottaa et sori,tuli muutosTinku, laita viesti että olis ihan kiva jos vastaisit niin voisin sitten tehdä muita suunnitelmia.
Ei jaksa enää.Mitä jos tanssisit sen musiikin tahtiin...hetkuttelisit ja ketkuttelisit lanteita
Voihan tuon nyt vielä myöhemminkin laittaa jos ei kerran mitään kuulu.Joo kyllä mä sillon samaan syssyyn sillo laitoin että ilmottaa sit ajoissa.Ja lupas ilmottaa.Hyvä se on jälkikäteen ain hoksata et olis pitäny heti sanoo et ok ,sun pitää näköjää miettiä niin antaa sit olla. Kyllä mä rivien välis luin että kun ei vielä tienny iltasuunnitelmii niin odottaa jotakuta muuta. Tietty voisin tiedustella joltain toiselta ja sit ilmottaa et sori,tuli muutos
Olis kiva vaan nähä ja kattoo miten paska fiilis jää kun ei olla nähty nyt 8 kuukauteen.
*epämääräistä mutinaa*Ostin kilon porkkanoita
Sano et on töissä eikä tiedä mihin saakka.No siinä ei ole mitään uutta kun on työnarkomaani niin on töissä myös viikonloppusin mut se nyt pystyy ite vähän säätelee niitä aikoja.Mut se että sanoo ettei oo suunnitelmii ja pitää miettiä niin kyllä sillon on joku muu juttu jolta odottaa vastausta ennen kun mulle vastaa. No,oma vikani.Voihan tuon nyt vielä myöhemminkin laittaa jos ei kerran mitään kuulu.
Mutta tosiaan omituista kuitenkin ettei mitään voi heti sanoa tyyliin käykö vaiko eikö.
*epämääräistä mutinaa*
Ole varovainen*epämääräistä mutinaa*
Ja sitten monesti sanotaan että naiset muka pelaa kaikenlaisia pelejä.Sano et on töissä eikä tiedä mihin saakka.No siinä ei ole mitään uutta kun on työnarkomaani niin on töissä myös viikonloppusin mut se nyt pystyy ite vähän säätelee niitä aikoja.Mut se että sanoo ettei oo suunnitelmii ja pitää miettiä niin kyllä sillon on joku muu juttu jolta odottaa vastausta ennen kun mulle vastaa. No,oma vikani.
Ole varovainen
Yliannostus - porkkana, tonnikala, kahvi ja karambola liiallisella nauttimisella voi olla vakavia seurauksia - Terveys - Ilta-Sanomat
Porkkanoissa on tunnetusti paljon vitamiineja ja kuituja, jotka ovat välttämättömiä ihmiselle.
Mutta porkkanoissa on myös runsaasti beta-karoteenia, jota liikaa syömällä ihminen voi muuttua oranssiksi.
Niinpä. Mä nyt vaan ajattelin et oltas nyt sit nähty niin näkis miltä tuntuu.Eikai kerta haittaa tekis kun nyt vaan miettiny et miltähän tuntuis nyt nähdä.En mä sitä kuitenkaan kosinuJa sitten monesti sanotaan että naiset muka pelaa kaikenlaisia pelejä.
awww sä oot aamulla porkkanaTuskin 2-3kilosta porkkanoita vielä oranssiksi muuttuu.
Ainakin joku purasis vähän Onneks en oo rättikiksen kaapis kun tiedä mitä se sillä porkkanalla tekisawww sä oot aamulla porkkana